چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
فراخوان نخستین جشنواره ملی «مادران چشم‌انتظار» منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره ملی «مادران چشم‌انتظار» توسط کانون شعر و ادب دانشگاه فردوسی مشهد در سه بخش شعر، ترانه و داستان کوتاه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی ، این جشنواره به روایت و حکایت دلتنگی‌های «مادران شهدای مفقودالاثر» اختصاص دارد.
 
این جشنواره ادبی با عناوین موضوعی ثبت دلتنگی‌های مادران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت(ع)، در حسرت پدر، ایثار و شهادت، فرهنگ عاشورایی و وطن دوستی آماده دریافت آثار ادبی در قالب شعر کلاسیک، ترانه و داستان کوتاه است.
 
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی «مادران چشم‌انتظار» پایان بهمن  است و  به برگزیدگان این جشنواره جوایز نقدی اهدا می‌شود و قرار است اختتامیه و معرفی آثار برگزیده این جشنواره ملی، فروردین ماه سال آینده هم‌زمان با سال‌روز هنر انقلاب اسلامی، یا سوم خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
 
دبیرخانه این جشنواره در مشهد، میدان آزادی، دانشگاه فردوسی مشهد، مجتمع کانون‌های فرهنگی و هنری  قرار دارد و افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد ادبی با شماره تماس ۰۵۱۳۸۸۰۶۴۷۹ تماس بگیرند.
 
همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فایل word با ذکر مشخصات به آدرس  sheroadab.fum@gmail.com یا در شبکه‌های اجتماعی به آدرس @poem_fum ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها