سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
نشست هم‌اندیشی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب استان یزد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب استان یزد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان یزد به‌صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در یزد، مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: استان یزد در بحث فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی سرآمد در کشور است و بر اساس آخرین گزارش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص، فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی در این استان یکی از بهترین حوزه‌های فعالیت در استان است.
 
وی افزود: در بخش باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی کار بسیار ارزشمندی شده که نشان دهنده ایجاد موج کتاب و کتابخوانی در استان و توزیع مناسب در این بخش است.
 
جوادیان‌زاده بیان کرد: کتاب و کتابخوانی جزو ملموس‌ترین فعالیت‌های ما است زیرا مخاطبین این حوزه عام هستند و موشوعی فرهنگی و اجتماعی است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: بحث کتاب و کتابخوانی فراتر از محورکاری و به عنوان راهبرد، استراتژی و رویکردی برای ما است.
 
وی با اشاره به اهمیت حضور روستاهای استان در جشنواره روستاه و عشایر دوستدار کتاب گفت: انتظار است که ادارات ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در شناسایی روستاهای ظرفیت‌مند وارد عرصه شده و از ظرفیت‌های شهری، شورای اسلامی شهرها و دهیاری‌ها به خوبی استفاده کنند.
 
سیدخلف حوتی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز بیان کرد: هدف از حضور در این جشنواره همت جمعی برای رسیدن به پایان کار جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب است.
 
وی افزود: خوشبختانه سال گذشته جایگاه خوبی از لحاظ کمی و کیفی در جشنواره داشتیم که در کل 69 روستا در این جشنواره شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط