شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره داستان‌نویسی شهدای قم

مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان‌نویسی شهدای قم که 15 دی اعلام شده بود، در پی استقبال مخاطبان تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، به‌منظور شناساندن شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های آینده و با هدف ماندگار کردن یاد و خاطره شهدا فراخوان جشنواره داستان‌نویسی شهدای قم را منتشر کرد که به علت استقبال مخاطبین این جشنواره تا پایان دی ماه تمدید شد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند داستان‌های کوتاه خود را در قالب داستانک و داستان‌کوتاه از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا و تلگرام به مدیر کانال کمیته فرهنگ و هنر کنگره به نشانی kongereshohadaqom@ و یا ایمیل Kongereshohadaqom@chmail.ir  ارسال کنند.
 
هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و داستان‌ها باید در قالب فایل ورد و حداکثر سه هزار کلمه باشد. در صورت ارجاع داستان به واقعه و یا یک شهید خاص، مستندات آن نیز ارائه شود. نویسندگان محترم باید نام، نشانی، شماره تماس و نشانی ایمیل، خود را در فایل داستان ذکر کنند.
 
موضوعات فراخوان عناوینی همچون قم شهر شهادت و ایثار، سرداران و شهدای شاخص استان قم، نقش مهم رزمندگان استان قم در طول هشت سال‌ دفاع مقدس،شهدای بین‌المللی مقیم استان قم، شهدای شهر قم در انقلاب و بمباران، به تصویر کشیدن یکی از وقایع انقلاب و دفاع مقدس در استان قم و شهدای جبهه مقاومت و شهدای سلامت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها