شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
برگزاری کنفرانس مجازی و بین‌المللی «معرفت‌شناسی، عقل‌گرایی و ایده‌آلیسم» در رُم

نشست بین‌المللی «معرفت‌شناسی، عقل‌گرایی و ایده‌آلیسم» بناست از تاریخ 18 الی 19 ژانویه در رُم برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست بین‌المللی «معرفت‌شناسی، عقل‌گرایی و ایده‌آلیسم» بناست از تاریخ 18 الی 19 ژانویه در رُم برگزار شود. این نشست که از سوی «کنفرانس بین‌المللی تحقیق» سازماندهی و برگزار می‌شود بنا دارد دانشمندان، محققان و دانش‌آموختگان فلسفه را گرد هم آورده و تجارب آن‌ها را در حوزه‌هایی چون معرفت‌شناسی و ایده‌آلیسم بررسی کند.

تاثیر و حوزه‌های تلاقی معرفت‌شناسی، عقل‌گرایی و ایده‌آلیسم بر یکدیگر و گرایش‌های اخیر و نوآوری‌های اخیر از جمله مسائلی است که بناست در این نشست به بحث و بررسی گذاشته شود. 
نشست مذکور بنا دارد آرای صاحب‌نظران و محققان این حوزه‌های فکری را به بحث و جدل گذاشته و آخرین تحولات در آن را با توجه به چالش‌های پیش رو در جهان به بوته نقد بگذارد. این کنفرانس مجالی است برای صاحب‌نظران، محققان و دانشجویان تا یافته‌های خود، نتایج تحقیقات و پرسش‌های خود را در حوزه‌های نظری، تجربی و مفهومی ارائه کنند و از این طریق حوزه مطالعات در چارچوب معرفت‌شناسی، ایده‌آلیسم و عقل‌گرایی را توسعه دهند.

«بررسی آگاهی، دانش و کنش» نوشته تی. اس. ام. زمری و «تاثیرات رسانه‌های اجتماعی بر کار دانش» نوشته کریستین سیکاس و جیورجیو لامپروپولوس از جمله مقالاتی است که بناست در این نشست مطرح شود. 

این نشست بناست به صورت مجازی برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها