سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
زیباترین استراحتگاه‌های ساحلی ترکیه را بشناسید

اگر به دنبال سفر به زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه هستید و در کنار آن گشت و گذار خاطره‌انگیز را در آنجا تجربه کنید حتما همراه ما باشید که قرار است شما را با بی‌نظیرترین شهرهای ترکیه آشنا کنیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اگر به دنبال سفر به زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه هستید و در کنار آن گشت و گذار خاطره‌انگیز را در آنجا تجربه کنید حتما همراه ما باشید که قرار است شما را با بی‌نظیرترین شهرهای ترکیه آشنا کنیم.

بدروم
اگر بدنبال یک استراحتگاه ساحلی زیبا در ترکیه هستید که غذاهای عالی، هتل های درخشان و انتخاب بسیار خوبی برای انجام کارها ارائه می دهد ، بدروم مکانی عالی برای رفتن به ترکیه است.
اگر قصد دارید یک هفته را در بدروم بگذرانید ، فعالیت های زیادی برای انجام و جاذبه هایی برای دیدن خواهید دید. اما اگر فقط یک روز یا تعطیلات آخر هفته در بدروم داشته باشید ، هنوز هم احساس دلنشینی برای این مکان خواهید کرد و اکثر سایت های آن را در مرکز شهر مشاهده خواهید کرد و ما توصیه می کنیم که از بدروم در هر برنامه سفر در ترکیه استفاده کنید.

مرکز شهر بدروم از چند خیابان کوچک تشکیل شده است که همگی تجربیات جذاب و هنرهای خیابانی غیرمعمول را ارائه می دهند. مردم ترکیه بسیار پرشور و وطن پرست هستند و پرچم ترکیه در همه جا وجود دارد و دیوارهای بسیاری از ساختمان ها را آراسته است. همچنین "چشم شیطانی" را خواهید دید که به معنای دفع ارواح شیطانی در بسیاری از مکان ها است.

یک بعدازظهر بسیار دلپذیر یا بیشتر را می توانید در خی
ابان های بدروم بگذرانید. بسیاری از توقف های عکس شایسته اینستاگرام در بدروم وجود دارد ، اما خوشبختانه تعداد زیادی عکس فوری به یکباره اتفاق نمی افتد!
شاید جذابترین و معروفترین تفریحی که در بدروم می توانید تجربه کنید را بتوان قایق سواری در دریای اژه دانست. به همین دلیل برای اینکه خاطرات زیادی را بتوانید با خود از سفر بازگردانید پیشنهاد می کنیم روی تور بدروم حساب باز کنید.

برای سفر به بدروم و داشتن اوقاتی فراموش نشدنی در این شهر و درواقع سفر به این شهر هر گردشگر و توریستی نیازمند خدمات و پشتیبانی هایی می باشد از همین روی آژانس هواپیمایی و مسافرتی الفبای سفر با دارا بودن تخصص و حرفه ای که در تورهای بدروم داراست خدمات عالی را به مسافران تور ارزان بدروم ارائه می دهد.

 
  قلعه بدروم و نمایی دیدنی از طبیعت این شهر

کوش آداسی
یک مخفیگاه مخفی دزدان دریایی ، شهرهای باستانی پر از ویرانه های تاریخی و مهمان نوازی گرم روستایی تنها برخی از ویژگی های تعیین کننده کوش آداسی است که مطمئنا بازدید شما را کاملاً لذت بخش می کند. و تعداد بیشتری از سواحل ، پارک ملی دیلک و مسیرهای جنگلی آن وجود دارد. این شهر که اکنون به عنوان یکی از برترین نقاط گردشگری ترکیه شناخته شده است ، در غرب ترکیه در امتداد ساحل مدیترانه تا جنوب ازمیر و چسمه واقع شده است.
برگ برنده افسانه ای دیگر Guvercin Adasi یا جزیره کبوتر است که سواحل دوست داشتنی آن را به مکانی مناسب در دریا تبدیل کرده است. این شهر همچنین دارای قلعه ای خراب است (که توسط عثمانی ها که از این جزیره به عنوان ایستگاه دفاعی استفاده می کردند) ساخته شده است که توسط باغ های کاملاً مراقب احاطه شده است. اگر همیشه می خواستید با دلفین شنا کنید ، فقط این فرصت را دارید که در پارک دلفین آدالند انجام دهید. برای ماجراهای بیشتر متمرکز بر آب ، بازدید از Aqua Fantasy که در آن هیجان استخرهای موج ، تونل های سوز و سرسره های آن را تجربه خواهید کرد کاملا ایده خوبی است.
یکی از بزرگترین ویژگی های  کوش آداسی شهر باستانی افسوس است که فقط 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد و به لطف انتخاب تور کوش آداسی ، شما می توانید در میان ویرانه های آن قدم بزنید و از معبد هادریان ، کتابخانه سلسیوس و بناهای بزرگ دیدن کنید.
"نگران قیمت تور کوش آداسی نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری کوش آداسی و تور ارزان قیمت کوش آداسی، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور کوش آداسی و همینطور تور ترکیبی ترکیه را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید"
 

نمایی از جزیره کبوتر در دریای اژه

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. دفتر هواپیمایی الفبای سفرآماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی به شما مسافران عزیز می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها