جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
موفقیت در زندگی از مسیر کتابخوانی کسب می‌شود

معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در نشست کتاب‌خوان آنلاین قم با اشاره به فعالیت‌های این معاونت در زمینه کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه گفت: موفقیت در زندگی از مسیر کتابخوانی کسب می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با همکاری معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا قاسمی‌نیا، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و تعدادی از مسئولین و سوادآموزان با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی نشست کتاب‌خوان آنلاین، در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا قاسمی‌نیا، ضمن گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی گفت: این معاونت در زمینه کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه، طرح حلقه‌های کتاب و کتابخوانی و همچنین طرح خواندن با خانواده را دنبال می‌کند.
 
وی اضافه کرد: موفقیت در زندگی از مسیر مطالعه و کتابخوانی کسب می‌شود و باید فرهنگ کتابخوانی را در خانواده‌ها گسترش دهیم.
 
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، ضمن توصیه‌هایی در زمینه کتابخوانی یادآور شد: تلاوت هرروزه قرآن، مراجعه به کتابخانه‌های عمومی، خلاصه‌نویسی کتاب‌ها، توجه به مفاهیم آن‌ها و مشورت با کتابداران از اهم مواردی است که باید به آن‌ها توجه داشت.
 
این مقام مسئول حوزه سوادآموزی استان از وجود قفسه‌ای در کتابخانه‌های عمومی استان قم در ارتباط با نوسوادان و نوآموزان خبر داد.

در ادامه این نشست نرجس کریمی، کارشناس سنجش معاونت سوادآموزی، به معرفی کتاب «کشتی پهلوگرفته» اثر سیدمهدی شجاعی پرداخت و گفت: این اثر، سوگنامه‌ اهل بیت(ع) در ارتباط با حضرت فاطمه زهرا(س) است که سیدمهدی شجاعی با نثری شیوا آن را روایت کرده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها