چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
وعده صالحی برای کمک به مرمت و بازسازی منزل پدر شعر انقلاب محقق شد

دو روز پس از آنکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدارِ جمعی از مسئولان شهرستان سبزوار، آمادگی وزارتخانه متبوعش را برای تقبل قسمتی از هزینه‌های مرمت خانه استاد حمید سبزواری اعلام کرد، خبر تحقق این وعده با پرداخت مبلغ 100 میلیون تومان ازسوی این وزارتخانه، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مبلغ یک میلیارد ریال به‌عنوان کمک هزینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مرمت خانه استاد سبزواری به حساب موسسه فرهنگی و هنری شهرستان سبزوار واریز شده است و مرمت این خانه به‌زودی آغاز می‌شود.

این خبر دو روز بعد از آن اعلام می‌شود که سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدارِ جمعی از مسئولان شهرستان سبزوار، آمادگی وزارتخانه متبوعش را برای تقبل قسمتی از هزینه‌های مرمت خانه استاد حمید سبزواری اعلام کرده بود.

رضاشجاع مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار، با بیان اینکه طبق برآورد گروه مرمت دانشکده معماری دانشگاه حکیم سبزواری بازسازی منزل حدودا ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار لازم دارد، گفت: مقرر شد با پیگیری این اداره و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مبلغ یکصد میلیون تومان جهت این امر اختصاص یابد و مابقی هزینه لازم با هماهنگی فرمانداری از دانشگاه حکیم سبزواری، شورای اسلامی شهر و شهرداری، نیروی مقاومت بسیج و گروه مهندسی ۴۷ سلمان به‌صورت نقدی و کمک‌های لُجستیکی و نیروی انسانی تامین شود.

شجاع مقدم ادامه داد: کمک هزینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب موسسه فرهنگی و هنری شهرستان واریز شده و انشالله در هفته آینده جلسه هماهنگی جهت شروع مرمت و بازسازی انجام خواهد شد.

وی از همراهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و نمایندگان مردم غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط