دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
چرا در بازسازی ساختمان باید به درب، کمد دیواری و کابینت چوبی دقت کرد؟

در فرایند بازسازی خانه در نظرگرفتن مواردی از قبیل بودجه اولیه، زمانبندی، انتخاب متریال، طرح و ... از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین جهت برنامه‌ریزی اولیه به مدیریت بهتر بازسازی کمک می‌کند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در فرایند بازسازی خانه در نظر گرفتن مواردی از قبیل بودجه اولیه، زمانبندی، انتخاب متریال ، طرح و ... از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین جهت برنامه‌ریزی اولیه به مدیریت بهتر بازسازی کمک می کند. انتخاب متریال یکی از مهم‌ترین اقدام ها می باشد، زیرا علاوه بر اینکه هزینه بازسازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، در ماندگاری و زیبایی خانه نیز تاثیر گذار است. بنابراین ضروری است که با افراد متخصص در این زمینه مشاوره داشته باشید.
 
تعویض درب های داخلی و ورودی از جمله اقداماتی است که به هنگام بازسازی انجام می شود. انتخاب درب ضد آب سرویس بهداشتی یکی از چالش برانگیز ترین مراحل می باشد. زیرا انواع متریال با کیفیت و قیمت های گوناگون در بازار موجود است. پلای وود با توجه به فرایند ساخت و همچنین متریال آن، ضد آب می باشد. بنابراین انتخاب مناسبی برای درب سرویس بهداشتی ضد آب و یا درب های در معرض رطوبت هستند. امکان بهره گیری از پلای وود ضد آب در ساخت انواع درب های سرویس بهداشتی روکشی و پوششی وجود دارد. درب روکش چوب ضد آب و پشت کوب آن باید با رنگ مخصوص چوب پلی اورتان پوشیده شود. این رنگ در مقایسه با رنگ های دیگر، مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد. Romak تولیدکننده انواع کابینت آشپزخانه ، کمد لباس، انواع درب های ورودی و داخلی و ... می باشد.
 
مدل کابینت های گلاس آشپزخانه یکی از رایج ترین گزینه ها برای فضای آشپزخانه است. این کابینت ها قیمت مناسبی داشته و با بهره گیری از روکش ، ماندگاری خوبی خواهند داشت. از آنجایی که ام دی اف انعطاف پذیری بالایی در طراحی دارد، برای انواع سبک های مدرن ، کلاسیک و ... مناسب است.



به خاطر داشته باشید که فرایند بازسازی آشپزخانه فراتر از تعویض کابینت ها می باشد. کف، دیوارها، شیرآلات و ... نیز از جمله مواردی هستند که نباید نا دیده گرفته شوند. رایج ترین متریال برای کف از جنس سنگ ، پارکت ، ملامینه و ... می باشد. تنوع بالایی که در طراحی و رنگ این متریال وجود دارد، باعث شده است که انتخابی راحت داشته باشید. بودجه و شرایط آب و هوایی منطقه می تواند تصمیم شما را تحت تاثیر قرار بدهد. بعنوان مثال سنگ طبیعتی سرد داشته، در حالیکه پارکت طبیعتی گرم دارد.
 
کانتر آشپزخانه نیز از تنوع بالایی در متریال ، رنگ و طرح برخوردار است. سنگ مرمر، کوارتز، ام دی اف و چوب از جمله رایج ترین انواع کانتر می باشد. پیشنهاد می شود معایب و مزایای هر یک را بررسی نمایید، تا انتخابی ایده آل را داشته باشید.

فراموش نکنید که یک بازسازی موفق ، منجر به افزایش ارزش ملک می‌گردد. کارشناسان فروش و طراحان شرکت روماک همواره آماده مشاوره رایگان هستند تا انتخابی مناسب را تجربه نمایید. علاوه بر این، وبسایت روماک مقاله هایی مفید را در زمینه دکوراسیون ، بازسازی و شناخت متریال مختلف تهیه می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها