شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» برگزار می‌شود

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» همزمان با فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای، محسن فخری‌زاده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل به صورت مجازی ویژه تمامی مقاطع سنی برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان جهت دریافت فایل پی ‌دی اف کتاب و سؤالات مسابقه می‌‌توانند به پایگاه اینترنتی فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل به نشانی www.ardebil.farhang.gov.ir و یا کانال خبری فرهنگبانان مساجد در پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/farhangbananmasaged مراجعه کنند.
 
این مسابقه به صورت استانی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در مسابقه باید پاسخ سؤالات را حداکثر تا 30 دی‌ماه به صورت پیامکی با وارد کردن عدد گزینه صحیح هر سؤال به ترتیب و بدون فاصله و پشت سر هم به سامانه پیام کوتاه 10008940451 ارسال کنند.
 
گفتنی است که کتاب «سه دقیقه در قیامت»، مربوط به خاطرات یکی از مدافعین حرم است که زیر عمل جراحی برای لحظه‌هایی از دنیای خاکی می‌رود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می‌بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها