جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
برگزیده شدن دانش آموز خراسان شمالی در پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده»

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از کسب مقام دانش آموز شیروانی در پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از خراسان شمالی؛ رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: پویش کتاب‌خوانی «نامه به نویسنده» که هم‌زمان با هفته ملی کودک در نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۹ شروع به کارکرده بود، برگزیدگانش را شناخت که در این پویش آسنا جعفرزاده از دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان شیروان به عنوان برگزیده شناخته شد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در داوری مرحله نیمه‌نهایی این پویش ۴۴٧ نامه با یکدیگر به رقابت پرداختند، اظهار داشت: موضوعات نامه ها خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، تناسب گروه سنی با کتاب‌خوانده شده، دارا بودن زبان و نگاه کودکانه و نوجوانانه، توانایی ارتباط با مخاطب و شروع و پایان مناسب، همچنین این نامه‎ها در سه گروه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم انتخاب و برای داوری نهایی معرفی شدند.

رضا رضایی تصریح کرد: هیئت‌داوران مرحله نهایی پویش کتاب‌خوانی نامه به نویسنده پس از بررسی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی،  ٧۵ نفر را به‌عنوان برگزیدگان نهایی این پویش در سه مقطح تحصیلی دبستان با ۴۵ اثر، متوسطه اول ١٨ اثر و متوسطه دوم ١٢ اثر معرفی کردند.

وی بیان داشت: آسنا جعفر زاده از دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان شیروان است که در پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» کشور برگزیده شد.

این پویش بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها و دفتر یونیسف در ایران برگزار شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها