جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
نخستین مسابقه ملی نویسندگی «مرد میدان» برگزار می‌شود

نخستین مسابقه ملی نویسندگی «مرد میدان»؛ یادواره سرداردل‌ها، 13 دی‌ماه از سوی رادیو فرهنگ با همکاری مجموعه کتابشهر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین مسابقه ملی نویسندگی «مرد میدان»؛ یادواره سرداردل‌ها، 13 دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد قاسم سلیمانی در بخش‌های خاطره، دلنوشته، شعر و داستانک از سوی رادیو فرهنگ با همکاری مجموعه کتابشهر ایران برگزار می‌شود.
 
داوری آثار از 13 تا 20 دی‌ماه و اعلام نتایج نهایی و اهدای جوایز، 25 دی‌ماه خواهد بود و در هریک از چهار بخش مسابقه (شعر، داستانک، دل‌نوشته و خاطره) سه جایزه به آثار برتر اعطا می‌شود.
 
نکته قابل توجه اینکه هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و آثار الزاماً باید کوتاه باشند و به آثار بلند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 


علاقه‌مندان می توانند برای ارسال آثار خود در فضای مجازی به نشانی radiofarhang.ir@   و @mosabegh_farhang و تارنمای رادیو فرهنگ به نشانی www.radiofarhang.ir مراجعه کنند.
 
لازم به ذکر است که، مجموعه کتابشهر ایران بخش چاپ و نشر کتب ویژه و خاص سازمان تبلیغات اسلامی است که تأمین دوازده جایزه را پذیرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها