پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
76 جلد کتاب در سه سال گذشته منتشر کرده‌ایم

به گفته حجت‌الاسلام علی ‌راد، در سه سال گذشته 76 جلد کتاب از سوی دفتر نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام علی ‌راد؛ رئیس نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم در جمع خبرنگاران، به فعالیت‌های حوزه پژوهش این دفتر اشاره کرد و گفت: طرح‌های پژوهشی متعددی از سوی نخبگان حوزه و دانشگاه به این دفتر ارسال شده است. تعدادی از این طرح‌ها به ثمر نشسته و تعدادی نیز در حال انجام است.
 
راد افزود: تاکنون 19 تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی با مراکز و نهادهای حوزوی و دانشگاهی منعقد شده است.
 
رئیس نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم، بیان کرد: تفاهم‌نامه با معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه، انجمن‌های علمی حوزه،‌ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه،‌ بنیاد بین‌المللی اسرا، پژوهشگاه قرآن و حدیث و مجمع مدرسین حوزه‌های علمیه ازجمله این تفاهم‌نامه‌ها است.
 
راد به فعالیت‌های حوزه نشر نیز پرداخت و گفت: در سه سال گذشته 11 عنوان اثر در قالب 76 جلد کتاب از سوی دفتر نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم منتشر شده است.
 
وی یادآور شد: در همین مدت 14 نشست تخصصی نقد کتاب، 24 نشست با سایر مراکز علمی و 10 مشارکت علمی با نهادهای مختلف صورت گرفته است.
 
حجت‌الاسلام ‌راد در پایان گفت: بازپژوهی و تحلیل تراث رضوی همچون آثار مکتوب و احادیث فرهنگ رضوی، ازجمله اهداف بنیاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها