چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
همایش کتاب سال حوزه در بهمن برگزار می‌شود

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه از برگزاری همایش کتاب سال حوزه در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین میرمعزی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه در یک نشست خبری،‌ ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، پژوهش را به‌عنوان مولّد دانش مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه علمیه هر سال در این هفته برنامه های مفصلی داریم، ولی امسال به دلیل وضعیت کرونا و بحران نتوانسته‌ایم این برنامه‌ها را توسعه دهیم. شعار هفته را هم «پژوهش و تمدن نوین اسلامی» قرار دادیم تا به تناسب این شعار، نشست‌های علمی در سطح کشور برگزار شود.
 
وی از جمله فعالیت‌های این معاونت را برگزاری جشنواره کتاب سال حوزه معرفی کرد و یادآور شد: امسال این همایش در بهمن ماه برگزار می‌شود و چهارمین جشنواره مقالات علمی همراه با کتاب سال برگزار خواهد شد.
 
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه بیان کرد: سال گذشته در بخش ارتقاء دانش و مهارت اساتید به صورت وسیع فعالیت‌هایی صورت گرفت. 6 هزار استاد در کشور فعال هستند که 1500 نفر در دوره کارگاه‌های دانش‌افزایی شرکت کردند و  در سال آتی هم ادامه پیدا خواهد کرد.
 
میرمعزی تصریح کرد: پژوهش‌های دارای اولویت و مورد نیاز جامعه در دست اقدام است. به همین منظور دبیرخانه‌ای شکل گرفت. آیین نامه و دستورالعمل و کمیته و شورای علمی آن تشکیل شده است و ابتدای ماه آینده روی سایت معاونت پژوهش قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها