چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
«شنبه‌های کتاب» در مساجد استان قم مجازی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به تعطیلی مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا از اجرای طرح «شنبه‌های کتاب» در مساجد استان قم به‌صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به توزیع رایگان کتاب «اخلاق برتر» میان ائمه جماعات استان قم گفت: 620 کانون فرهنگی در 420 مسجد استان مستقر است با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب خوانی کتاب «اخلاق برتر» بین بیش از 200 نفر از ائمه جماعات استان قم توزیع شد.
 
روحانی اضافه کرد: طرحی تحت عنوان «شنبه‌های کتاب» در کانون‌های مساجد طراحی شده است که فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است. بر اساس این طرح کتاب‌های مناسب جهت مطالعه به مساجد معرفی می‌شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم  تصریح کرد: طرح شنبه‌های کتاب هر هفته در مساجد منتخب قم به اجرا درمی‌آید و  امام جماعت یا یکی از اعضای فرهنگی هنری بر اساس این طرح با قرائت صفحاتی از کتاب منتخب بین نماز مغرب و عشا به معرفی آن کتاب می‌پردازند.
 
این مقام مسئول با اشاره به تعطیلی مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیح داد و گفت: به سبب شیوع ویروس کرونا طرح شنبه‌های کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود. و همه اقدامات طرح زیر نظر امام جماعت و مربی مسجد انجام می‌شود.
 
روحانی بیان کرد: این کتاب به قلم حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل یغمائی گلستانی به رشته تحریر در آمده است و به موضوع تربیت و خودسازی بر اساس قرآن کریم، کلام و سیره معصومین علیهم السلام پرداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها