سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
حوزه هنری فارس میزبان کارگاه‌های نقد شعر

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از علاقه‌مندان نقد شعر و مباحث نقد ادبی دعوت کرد در سلسله جلسات کارگاه نقد شعر حضور یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، کارشناس مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ضمن اعلام این خبر گفت: این سلسله جلسات با هدایت مهدی فاموری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار خواهد شد.
 
هاشم کرونی، افزود: از مدتها قبل به فکر راه‌اندازی کارگاه نقد شعر و برگزاری این جلسات بودیم که شرایط حاضر سبب شد این فعالیت را در قالب یک رویداد برخط و آنلاین و با حضور دکتر فاموری در سامانه SkyRoom تدارک ببینیم.
 
وی ادامه داد: علاقه‌مندان تا پایان روز 2۰ آذرماه جاری می‌توانند از طریق اعلام نام و نام‌خانوادگی و ذکر عبارت «نقد شعر» و ارسال آن به شماره 09026518243 در این دوره ثبت نام کنند.
 
کارشناس مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به شرایط ناشی از پاندمی کووید 19 و تاثیر آن بر رویدادهای فرهنگی و هنری، گفت: کرونا مصائب بی‌شماری داشته اما همین موارد سبب شده خود را به شرایط جدید عادت دهیم و راه‌های تازه‌ای را آزمایش کنیم.
 
وی افزود: در آذرماه جاری ثبت نام ۳ دوره ادبی دیگر در عرصه‌های شعر، طنزپردازی و داستان نیز انجام خواهد شد تا فرصت گذران سالم اوقات قرطینه برای اهالی فرهنگ و ادب فراهم شود.
 
یادآور می‌شود: مهدی فاموری متولد ۱۳۵۹ در شهر شیراز است. در ۱۳۸۸ دکتری زبان و ادبیات فارسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج است. رمان «پری و دیوانه» نخستین اثر داستانی اوست از او ۲ مجموعه شعر «اینک میان دو هیچ»، «توفان شن» و دو عنوان تصحیح نسخه و مقالات متعدد در زمینه ادبیات عرفانی که گرایش دکترای اوست، نیز منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها