دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
ثبت‎‌نام تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ ویژه ناشران تمدید شد

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید ثبت‏ نام تسهیلات حمایتی کم‏ بهره به ناشران خصوصی تا 28 آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی گفت: نظر به تشکیل نخستین جلسه کارگروه اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ (ویژه ناشران) و با عنایت به فراخوان قبلی تصمیم گرفته شد زمان ثبت‎نام در سامانه برای آخرین بار جهت بهره‏ مندی هر چه بیشتر ناشران تمدید شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی‎های اخیر برای قطع زنجیره کرونا، مدت ثبت‏ نام وام کم ‏بهره تا تاریخ 28 آذرماه سال جاری تمدید شد.

ناشران متقاضی دریافت این تسهیلات و یا ناشرانی که ثبت‏ نام آنها به طور ناقص انجام شده است می‎توانند با مراجعه به سامانه تحفه به آدرس الکترونیک https://tohfeh.farhang.gov.ir/ نسبت به ثبت ‏نام و یا تکمیل مدارک اقدام کنند.

سقف این تسهیلات کم‎بهره تا سقف یک میلیارد ریال است که در این مرحله صرفا برای ناشران بخش خصوصی سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‎بهره است و به درخواست‏‌های واصله پس از این تاریخ به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها