شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
پنجمین نشست «راه آبادی» در شیراز برگزار می‌شود

در ادامه ویژه برنامه ترویج کتابخوانی در روستاها و عشایر، پنجمین نشست «راه آبادی» با حضور معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، پنجمین برنامه از سلسله نشست‌های علمی ترویج کتابخوانی در روستاها و مناطق عشایری با موضوع «راهکارهای آموزش چند فرهنگی در روستاها و عشایر» به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد.
 
در این نشست که بر بستر مجازی است،‌ مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ حسن محمودی توپکانلو، عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه سمنان و گیتی صفرزاده، داستان‌نویس به ارائه نکاتی در راستای موضوع برنامه خواهند پرداخت.
 
همچنین تجربیات موفق دو روستای دوستدار کتاب «ضامنجان» از استان مرکزی و «علویه» از استان فارس با حضور کتابداران و مجریان این روستاها به اشتراک گذاشته می‌شود.
 
یادآور می‌شود: پنجمین برنامه راه آبادی روز سه شنبه 11 آذرماه ساعت 20 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/farspl/raheabadi   مهمان برنامه باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها