جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
رونمایی از 3 عنوان کتاب نوجوانان بسیجی به‌مناسبت هفته بسیج

به‌مناسبت هفته بسیج از سه عنوان کتاب نوجوانان بسیجی در حوزه مقاومت بسیج 123 نبی اکرم (ص) ناحیه شهید باهنر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، آئین رونمایی از سه عنوان کتاب نوجوانان بسیجی با حضور امین آصفی، مدیر انجمن ناشران و نویسندگان جوان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج 123 نبی اکرم (ص) در حوزه مقاومت بسیج 123 نبی اکرم (ص) ناحیه شهید باهنر برگزار شد.

آصفی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: همان‌طور که معجزه پیامبر عظیم اسلام حضرت محمد (ص) کتاب بوده و از جنس فرهنگ، ما نیز باید در راستای پیروی از این نور رحمت بر کار فرهنگی و کتاب مداومت داشته و شان کتاب و کتابخوانی و حتی کتاب‌نویسی را والا بدانیم  و آن را اجرا کنیم و ارج نهیم.

در این مراسم فرمانده حوزه مقاومت بسیج 123 نبی اکرم‌(ص) نیز از نویسندگی و امر پسندیده تالیف گفت و از نویسندگان بسیجی این حوزه تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد، این حوزه در آینده آثار تالیفی بیشتری تولید کند.

فرمانده ناحیه شهید باهنر نیز ضمن بزرگداشت این عمل فرهنگی و تحسین نونویسندگان گفت: این حرکت یکی از شاخصه های بسیجیان در کار علمی است که بایدمستمر ادامه یابد و تقویت شود و ما نیز این فعالیت را حمایت می کنیم.

سپس نویسندگان جوان به تشریح کتاب‌های خود پرداختند .

کتاب پدرم به تالیف محمد حسن یوسفی
کتاب آخرین عملیات یه تالیف محمد مهدی میناخانی
کتاب خنده یه سبک شهدا به تالیف محمد امینی فخر

در پایان جلسه از کتاب‌های تالیفی رونمایی و به نویسنگان لوح و هدایا اهدا شد؛ همچنین با حضور فرمانده ناحیه شهید باهنر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج 123 نبی‌اکرم‌(ص) چند تن از پیشکسوتان بسیجی و بسیجیان نمونه حوزه مقاومت بسیج 123 نبی اکرم (ص) تقدیر و تشکر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها