چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
عضویت در کتابخانه تخصصی سوره گلستان رایگان شد

«محمدحسین سالاری» مسئول کتابخانه تخصصی سوره حوزه هنری گلستان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی عضویت در کتابخانه تخصصی سوره گلستان رایگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در گلستان، «محمدحسین سالاری» مسئول کتابخانه تخصصی سوره حوزه هنری گلستان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و با شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمد خانواده‌ها و به‌ویژه هنرمندان، عضویت در کتابخانه تخصصی سوره به صورت رایگان و فروش 36 عنوان از تولیدات مکتوب نیز با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

مسئول کتابخانه تخصصی سوره حوزه هنری گلستان، افزود: کتابخانه تخصصی هنر و ادبیات سوره با بیش از 5 هزار عنوان کتاب شامل هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایش، سینما، ادبیات، ادبیات پایداری، داستان، رمان و... تجهیز شده است.

سالاری در ادامه مدت زمان عضویت رایگان را از 26 آبان تا 10 آذر اعلام کرد و ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند با در دست داشتن کپی کارت ملی و یک قطعه عکس به عضویت این کتابخانه درآمده و از منابع موجود بهره‌مند شوند.

وی گفت: احیا و ترویج فرهنگ کتابخوانی، تشویق جوانان به فرهنگ مطالعه، ارتقاء سطح دانش عمومی جامعه و همچنین بهره‌مندی هنرمندان بخش های مختلف، از مهمترین اهدافی است که در راه‌اندازی این کتابخانه مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها