دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
نویسنده نقده‌ای و مترجم ارومیه‌ای تجلیل شدند

بهمن بهرام پور و فرهاد توحیدی، دو نویسنده و مترجم استان آذربایجان غربی در برنامه‌ای به مناسبت هفته کتاب در ارومیه تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، ظهر امروز  26 آبان در  مراسم تجلیل از دو نویسنده و مترجم استان، با اشاره به تلاش‌ها و حجم تولیدات بهمن بهرام‌پور و فرهاد توحیدی، از آنها به عنوان نویسندگان تاثیرگذار در توسعه فرهنگی و اجتماعی آذربایجان غربی نام برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری همچنین جسارت این دو نویسنده پُرکار را در قدرت خلاقیت، تصحیح و ویراستاری و داشتن شخصیت علمی فرهنگی، اجتماعی ستود.

وی بیان کرد: نویسندگان برای سالم سازی جامعه و تولید مفاهیم و اندیشه‌های وارسته از روح، جان و مال خود مایه می‌گذارند و با وجود مشکلات فراوان در موضوع تولید و انتشار کتاب و از طرفی استقبال بسیار اندک مردم ایران از موضوع مطالعه یک کتاب در وظیفه خود ثابت قدم و کوشا هستند.

این مسئول ادامه داد: ما در نظر داریم در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب که با شعار دانایی، مانایی از ۲۴ الی ۳۰ آبانماه در سراسر کشور درحال برگزاری است و درتمامی شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی، از فرهیختگان و نویسندگان بومی و محلی تجلیل داشته باشیم.

بهمن بهرام پور متولد سال 1329 شمسی بخش محمدیار شهرستان نقده و از نویسندگان و محققان و پژوهشگران پرتلاش عرصه اجتماعی در آذربایجان‌غربی است که تاکنون انتشار بیش از 40 عنوان کتاب را در کارنامه فرهنگی خود دارد.

فرهاد توحیدی ساکن شهرستان ارومیه و از مترجمان پرتلاش عرصه اجتماعی است که تاکنون انتشار بیش از 64 عنوان کتاب را در کارنامه فرهنگی خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها