دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
بوستان کتاب قم افتتاح شد

به‌مناست هفته کتاب و کتابخوانی، بوستانی در محله سه پردیسان قم به‌نام «بوستان کتاب» نامگذاری و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با حضور سیدمرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم، عبدالله جلالی رییس شورای اسلامی شهر، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، سیدموسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی قبادی مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی در قم، سجاد عمرانی سرپرست اداره‌کل کتابخانه های عمومی، جمعی از مدیران شهری و اهالی سه پردیسان قم، «بوستان کتاب» این شهر افتتاح شد.
 
در آیین افتتاح این بوستان، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و تبریک آن به اهالی کتاب گفت: این بوستان با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که در نوع خود بی‌نظیر است.
 
جوادیان ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه شهردار و رئیس شورای شهر قم اضافه کرد: مساحت اصلی لکه فضای سبز 27 هزار متر مربع معادل 2.7 دهم هکتار است که در قسمتی از این بوستان امکانات رفاهی و فرهنگی هم ایجاد شده است.
 
در حاشیه این مراسم از سوی اهالی محله سه پردیسان از حمایت‌ها و تلاش‌های پرسنل شهرداری با اهداء هدایایی تقدیر به‌عمل آمد و درخواست داشتند برای تکمیل این پروژه به علت نبود کتابخانه در این منطقه اقدام به ساخت یک باب کتابخانه در محله سه پردیسان در جوار «بوستان کتاب» کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها