پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
مسابقه داستان و خاطره‌نویسی «یلدای کرونا» برگزار می‌شود

مسابقه داستان‌ و خاطره‌نویسی «یلدای کرونا» به همت فرهنگ‌سرای جوان ارومیه در سه بخش داستان کوتاه و خاطره‌نویسی برای عموم و خاطره‌نویسی ویژه کادر بهداشت و درمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از آذربایجان‌غربی، به همت فرهنگ‌سرای جوان ارومیه مسابقه داستان‌ و خاطره‌نویسی «یلدای کرونا» در سه بخش داستان کوتاه و خاطره‌نویسی برای عموم و خاطره‌نویسی ویژه کادر بهداشت و درمان با موضوع کرونا برگزار می‌شود.

هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال تنها یک اثر است و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید آثار خود را به‌صورت تایپ شده و با فرمت pdf همراه با مشخصات کامل (نام و نام‌خانوادگی، سن، میزان تحصیلات، نشانی پستی و شماره تلفن) به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

شرکت در بخش ویژه این مسابقه تنها ویژه کادر بهداشت و درمان مجاز بوده و آثار این بخش به‌صورت مجزا داوری خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۱۵ آذرماه سال جاری اعلام شده است؛ آثار ارسالی پس از بازبینی اولیه، همزمان با شب یلدا، جهت داوری مردمی در صفحه اینستاگرامی فرهنگ‌سرا منتشر و سپس آثار برگزیده در اختیار هیأت‌های داوری قرار خواهد گرفت.

به نفرات اول تا سوم هر بخش جایزه نقدی اعطا می‌شود و تمام آثار تأیید شده، با نام نویسنده، در قالب یک کتاب چاپ و به برگزیدگان هر بخش اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ارسال پیام در واتساپ به شماره ۰۹۰۲۲۵۹۱۴۵۰ ارسال کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها