یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
گیلانی‌ها رمان نویسنده اصفهانی را نقد و بررسی می‌کنند

انجمن علمی زبان و ادبیات فاسی دانشگاه گیلان امروز چهارشنبه 5 آذر در نشستی مجازی رمان سعید محسنی، «برسد به دست لیلا حاتمی» را با حضور این نویسنده اصفهانی، نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، انجمن علمی زبان و ادبیات فاسی دانشگاه گیلان ساعت 22 چهارشنبه 5 آذر در نشستی مجازی، رمان «برسد به دست لیلا حاتمی» نوشته سعید محسنی را با حضور این نویسنده اصفهانی، نقد و بررسی می‌کند.

این نشست که از طریق صفحه اینستاگرام adabiyat_aeg به‌صورت زنده پخش می‌شود، درواقع هشتمین برنامه مجازی انجمن علمی زبان و ادبیات فاسی دانشگاه گیلان با عنوان «کلام پاییز» است.

«برسد به دست لیلا حاتمی» (پس از «نهنگی که یونس را خورد، هنوز زنده است» و «دختری که خودش را خورد»)، سومین کتاب سعید محسنی است. این کتاب که چندی پیش ازسوی نشر چشمه منتشر شد، به‌تازگی به چاپ چهارم رسیده است.

رمان «برسد به دست لیلا حاتمی» با یک نامه آغاز می‌شود؛ نامه‌ای از «اسماعیل» به دوستی درباره دوست دیگری که خودش را کشته و وصیت کرده چیزی را به دست «لیلا حاتمی» برسانند. مردی که در گذشته‌ای دور پنهان شده و با این روند به تدریج پای آدم‌هایی میان می‌آید که هر کدام به نحوی به ماجرا ارتباط دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها