یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
تداوم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی استان یزد تا 22 آبان‌ماه

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد ضمن اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان گفت: با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا یزد، کتابخانه‌های عمومی استان یزد تا 22 آبان‌ماه تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، حامد عطارها، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: با توجه به تداوم شرایط حاد کرونایی در استان یزد و وضعیت قرمز حاکم بر استان، با تصمیم مجدد ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، تمامی کتابخانه‌های عمومی استان یزد در هفته جاری از روز 17 تا 22 آبان تعطیل هستند.
 
وی افزود: این تصمیم به‌دلیل تداوم اوج‌گیری بیماری کووید 19 در استان یزد طی هفته‌های اخیر و سیر صعودی مبتلایان بیماری گرفته شده و کتابخانه‌های عمومی استان یزد همراه با سایر مراکز آموزشی و فرهنگی امکان ارائه خدمات حضوری را ندارند.
 
به گفته معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، فعالیت فرهنگی و ترویجی کتابخانه‌ها در هفته جاری نیز در فضای مجازی ادامه خواهد داشت و همکاران کتابدار، میزبان اعضای خود در صفحات مجازی کتابخانه‌ها هستند.
 
عطارها ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط، کتابخانه‌های عمومی استان در آینده‌ای نزدیک مجددا به روی اعضا و مراجعان باز شوند و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط