دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
انتشار کتاب‌های کنگره شهدای استان قم در قالبی واحد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در حال آماده‌سازی قالب واحد برای کتاب‌های کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان هستیم؛ اگر کتاب‌ها در قالب مشخصی باشند، خروجی مناسبی برای ارائه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، جلسه کمیته رسانه کنگره شهدای استان قم با حضور شهردار قم، جانشین فرمانده سپاه استان، دبیر کنگره ملی شهدای استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم و مسئولان استانی در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.
 
سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم با قدردانی از شهرداری قم در زمینه همکاری و کمک به ارتقا فرهنگ و هنر استان، گفت: شهرداری پشتوانه خوبی برای فعالیت‌های کنگره شهدا بوده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قم اضافه کرد: فعالیت‌های کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدا با مسئولیت این اداره‌کل فعالیت می‌کند. اِلِمان و نشان کنگره توسط استاد نجابتی طراحی شده است که می‌تواند در فضاسازی‌های مختلف شهر مورد استفاده قرار گیرد.
 
مسئول کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدا استان قم درباره تولید آثار مکتوب در این حوزه تصریح کرد: ما در حال آماده‌سازی قالب واحد برای کتاب‌ها در حوزه ایثار و شهادت هستیم. اگر کتاب‌ها در قالب مشخصی باشند، خروجی مناسبی برای ارائه خواهیم داشت.
 
محسن علمداری قائم‌ مقام صدا و سیمای مرکز قم نیز با ارائه پیشنهادهایی برای سازمان‌های مرتبط با حوزه فرهنگ تصریح کرد: برنامه‌هایی مانند برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهید، مسابقه کتاب‌خوانی و برگزاری نمایشگاه عکس از تشییع شهدا برای نمونه به کمیته فرهنگی هنری پیشنهاد می‌شود که البته در این زمینه کارهایی هم صورت گرفته است.
 
در ادامه مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تدوین 30 سرفصل از مجموعه اقدامات شهرداری در حوزه شهدا و ایثارگری، یادآور شد: زندگی چهار شهید در قالب کتاب در دستور کار قرار گرفته و دو کتاب هم آماده شده و دو کتاب هم در دست انتشار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها