شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
اعتبار پاییزه کتاب 99 اعلام شد

علیرضا اسماعیلی، از تصویب 4 میلیارد تومان اعتبار برای برگزاری پاییزه کتاب سال 1399 از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره میزان اعتبار طرح پاییزه کتاب 99 بیان کرد: اعتبار طرح پاییزه کتاب 99 که همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود، 4 میلیارد تومان تعیین شده‌است.  
 
وی با اشاره به افزایش اعتبار کلی طرح در مقایسه با طرح مشابه سال گذشته افزود: در مقایسه با پاییزه سال 1398، اعتبار کلی پاییزه امسال، افزایش دو برابری را نشان می‌دهد و هنوز برای افزایش اعتبار در طول طرح تصمیم‌گیری نشده‌است.   
 
ثبت‌نام پاییزه کتاب 1399 تا 15 آبان‌ماه ادامه دارد و بعد از گذشت پنج روز از اغاز ثبت‌نام، 636 کتاب‌فروشی برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

پاییزه کتاب99 همزمان با هفته کتاب از 24 تا 30 آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب۹۹، با افزایش ۲۵درصدی از ۱۵۰هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان رسیده‌است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰هزار تومان در این طرح بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها