یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
جشنواره شعر «همیشه‌های هنوز» در اصفهان برگزار می‌شود

فراخوان بیست و دومین کنگره ملی و جشنواره شعر دفاع مقدس «همیشه‌های هنوز» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، بیست و دومین کنگره ملی و هفتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس «همیشه‌های هنوز» برگزار می‌شود.

این جشنواره بر موضوعاتی همچون نقش دفاع مقدس در تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی (تقارن چهل سالگی دفاع مقدس)، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل، اسلامی (کشورهای محور مقاومت)، دفاع مقدس و جنگ نرم، نقش دفاع در سلامت عمومی جامعه، دفاع مقدس و مدافعان سلامت، دفاع مقدس و حوزه‌هایی از قبیل شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان شهیده، پیوند عاشورا و دفاع مقدس، زیبایی‌های کربلا، سیمای حضرت سیدالشهدا در آینه قرآن کریم، عاشورا و مدافعان حرم، عاشورا و جوان اصفهان در دفاع مقدس متمرکز خواهد بود.

بخش ویژه این جشنواره که رده سنی 15 تا 25 سال را در بر می‌گیرد شامل  دو مضمون «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و «25 آبان روز حماسه و ایثار اصفهان» است.
 


در شرایط شرکت در این جشنواره آمده است که شعرهای ارسالی قبلاً در کتاب مستقل یا نشریه و سایت‌ها و پایگاه‌های‌ اطلاع‌رسانی منتشر نشده باشد. همچنین آثار به‌‌صورت word و pdf ارسال شود و محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد.
توجه به ویژگی‌های بومی و پرداخت به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در عملیات‌ها و یگان‌ها و یا موضوعات ویژه استان در اولویت انتخاب قرار می‌گیرد.

مطابق اعلام، لازم است مشخصات کامل شاعر (نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت، شماره تماس) همراه با اشعار ارسالی در انتهای اشعار درج‌ شده باشد.

اشعار منتخب در مجموعه‌ای چاپ و توزیع خواهد شد و مهلت ارسال خاطرات تا پایان آبان ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

لازم است علاقه‌مندان آثار خود را به همراه مشخصاتشان به آدرس اصفهان خیابان ۲۲ بهمن، چهارراه علامه امینی، ضلع غربی باغ غدیر، کد پستی ۸۱۵۶۷۳۸۵۴۱ ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها