پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
فراخوان جایزه داستان زاینده‌رود منتشر شد

فراخوان چهارمین دوره جشنواره‌ سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود در اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اصفهان، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، چهارمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود را برگزار می‌کنند.

دبیر چهارمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان زاینده‌رود در این رابطه به خبرنگار ایبنا در اصفهان گفت: این دوره از جشنواره به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و برنامه‌های جنبی مانند برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های داستان خوانی و بزرگداشت یک داستان‌نویس پیشکسوت در آن برگزار می‌شود.

سیاوش گلشیری افزود: این جشنواره شامل بخش‌های «زاینده‌رود»، «آزاد»، «داستان کوتاه کوتاه» و بخش ویژه «دانشجویان ایرانی خارج از کشور» است و قالب آثار ارسالی به بخش‌های آزاد، زاینده‌رود و ویژۀ دانشجویان ایرانی خارج از کشور، یک داستان کوتاه ۶ هزار کلمه‌ای و بخش داستان کوتاه‌کوتاه، یک داستان ۱۰۰ کلمه‌ای است.
شرایط شرکت در جشنواره
وی درباره شرایط شرکت در این جشنواره ادامه داد: در بخش زاینده‌رود آثار باید مرتبط با زاینده‌رود باشد، موضوع سایر بخش‌ها آزاد است؛ اما آثار ارسالی نباید پیش‌ازاین منتشر شده و یا در جشنواره‌های دیگر شرکت داده ‌شده باشد.
جوایز جشنواره
در بخش آزاد، برای نفر اول ۵۰ میلیون ریال
 نفر دوم ۴۰ میلیون ریال
نفر سوم ۳۰ میلیون ریال
به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایزی اهدا می‌شود
در بخش زاینده‌رود نیز ۴۰ میلیون ریال
برای بهترین داستان کوتاه 10 میلیون ریال
 دانشجویان ایرانی خارج از کشور ۱۰ میلیون ریال

گلشیری در پایان گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره این جشنواره تا اول اسفندماه سال جاری است. علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین دوره این جشنواره تا اول اسفندماه سال جاری می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به نشانی reg.jdisf.ac.ir اقدام و همین سایت را مطالعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها