چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
مراسم یادبود قیصر امین‌پور فردا در گتوند برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری مراسم سیزدهمین سالروز درگذشت قیصر امین‌پور شاعر و منتقد ادبی فقید، در روز پنجشنبه هشتم آبان و با حضور محدود علاقه‌مندان به وی بر سر آرامگاه او در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، حمید بهداروندی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ارسال دستورالعمل ستاد کرونا در استان خوزستان به تمام ادارات مبنی بر عدم برگزاری هر گونه مراسم، تجمعات و تصمیم ستاد کرونای شهرستان گتوند، سیزدهمین سالروز بزرگداشت شاعر دفاع مقدس و انقلاب، قیصر امین پور با حضور مسئولین، هنرمندان شاعر و خبرنگاران به‌صورت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامگاه این شاعر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم به مقام شامخ شهدای گمنام و دکتر قیصر امین‌پور با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام خواهد شد.

بهداروندی در ادامه با اشاره به سیزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب»، بیان کرد: هرچند ستاد بزرگداشت قیصر امین پور با اهتمام جدی قصد داشت «در کوچه آفتاب» را حضوری برگزار کند، اما با توجه به شرایط کرونا و تا بهبودی اوضاع، این جشنواره به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و زمان آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون آثار متعددی از شهرها و استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است که پس از بررسی و داوری آثار، نفرات برتر معرفی و لوح سپاس و هدایایی نقدی به آنان تعلق می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها