سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
تغییر رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی

محمدصادق معتمدیان هفته گذشته سکان ساختمان خیابان بهار در مشهد را به‌عنوان استاندار خراسان رضوی در دست گرفت. مطابق قانون، استاندار ریاست انجمن کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی را بر عهده دارد و به این ترتیب معتمدیان رئیس جدید این انجمن نیز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، استانداران در استان‌ها به‌عنوان رئیس جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی آن استان نیز فعالیت می‌کنند و محمدصادق معتمدیان که هفته گذشته سکان ساختمان خیابان بهار در مشهد را به عنوان استاندار در دست گرفت، رئیس جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز شده است.
 
معتمدیان متولد کرمانشاه دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. استانداری خراسان جنوبی و سابقه خدمت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و ستاد دستگاه‌های اجرائی در تهران، در کارنامه معتمدیان درج شده است.

وی همچنین عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور است. ریاست شورای سیاستگذاری موسسات آموزشی پژوهشی در شمال غرب کشور، خدمت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاه‌های اجرایی از سال ۱۳۷۹ تاکنون و خدمت در ستاد دستگاه‌های اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل از مهمترین سوابق اجرایی معتمدیان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها