شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
نگاه ادوردز۲۰ به مزایای استفاده از گوگل ادز

راه‌های زیادی برای قرار دادن تبلیغات شما در اینترنت وجود دارد، اما ادوردز۲۰ می‌تواند به شما اطمینان دهد که هیچکدام به اندازه تبلیغات گوگل ادوردز مزایا ندارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ چرا گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز را پیشنهاد می‌کنیم؟
راه‌های زیادی برای قرار دادن تبلیغات شما در اینترنت وجود دارد، اما ادوردز۲۰ می‌تواند به شما اطمینان دهد که هیچکدام به اندازه تبلیغات گوگل ادوردز مزایا ندارند. گوگل ادوردز دسترسی فوق‌العاده‌های و بی‌حد و حصری به شما می‌دهد که از این‌رو مطابق با هدف، مدیریت تبلیغاتان را برای شما آسان می‌کند.
 
سرویس گوگل از آن دست شبکه‌هایی هست که همواره به استراتژی برد_برد اهمیت می‌دهد و آن را سرلوحه کار خود قرار داده است. به‌عبارتی ادوردز۲۰ به‌طور واضح‌تری می‌گوید که گوگل دارای ابزارهایی است که با کمک شما می‌تواند عملکرد خود را بهبود بخشیده تا بتواند بیشتر و بهتر کار کند و به دیگران خدمات دهد. زیرا مردم اکثر چیزها را به صورت آنلاین مورد جست‌وجو قرار می‌دهند. اگر نگاهی به اطرافتان بیندازید، متوجه خواهید شد که حق با ادوردز۲۰ می‌باشد. برای مثال افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند به جای رفتن به فروشگاه، به صورت اینترنتی کالای موردنظر خود را درب منزل دریافت کنند. فکر می‌کنم تا به اینجا یکی از دلایل موفقیت سال‌های طولانی حضور گوگل را فهمیده باشید.
 
همان‌طور که ادوردز۲۰ در پارگراف‌های بالا اشاره کرد، گوگل ادوردز مزایای زیادی دارد. اما در این مقاله ما روی مهم‌ترین آن‌ها تمرکز می‌کنیم.
 


مزیت اول گوگل ادوردز از نگاه ادوردز۲۰
 
اولین مزیت گوگل ادوردز توانایی تبلیغ کسب و کار شما می‌باشد. برای مثال اگر شما به صورت آنلاین محصولات خود را می‌فروشید، این سرویس در حقیقت کار بازاریابی را برای شما آسان‌تر می‌کند. پس تا به اینجا ادوردز ۲۰ به شما این نکته را توضیح داده که گوگل هدفش نشان دادن تبلیغات شما به افرادی است که به دنبال منابعی مرتبط با کسب و کار شما هستند. ادوردز۲۰ در ادامه به بیان روش‌هایی می‌پردازد که برای تبلیغات آنلاین در دسترس شما می‌باشند که با بهره‌گیری از آن‌ها بتوانید بازاریابی محصولات خود را در سطح وب به عمل برسانید.

ادوردز۲۰ اولین راه برای تبلیغات با گوگل ادوردز را استفاده از کلمات کلیدی می‌داند. شما می‌توانید از کلمات یا عبارات خاصی که مرتبط با محصولات شما می‌باشد برای تبلیغات استفاده کنید. اگر شخصی یا کاربری محصول موردنظر را جستجو کرد به سمت تبلیغات شما و درنهایت وارد وبسایت شما شود. بنابراین شما با کمک گوگل ادوردز لوکیشن معینی برای قرار دادن تبلیغات خود دارید که به شما اجازه می‌دهد تبلیغات خود را در موتورهای جستجو، سایت‌های کسب و کار و حتی وبسایت‌های شخصی قرار دهید و به فروش خود به آسانی رونق بخشید. حال بحثی که ادوردز۲۰ می‌خواهد در این قسمت به آن اشاره کند، انتخاب کلمه کلیدی درست است.

هزاران کلمات کلیدی وجود دارند که برای آن‌ها تولید محتوا شده است. از این رو به هنگام انتخاب کلمه کلیدی باید دقت کنید و کلمه کلیدی خاصی را انتخاب کنید که مناسب مشتریان شما باشد. به عبارتی اگر شما مشتری محصولات بودید، چه کلمه یا عبارتی را جستجو می‌کردید تا به محصول موردنظر برسید. پس به هنگام تعیین کلمات خود را جای مشتری بگذارید تا تبلیغات شما نتیجه بخش باشد.



مزیت دوم گوگل ادوردز از نگاه ادوردز۲۰
از نگاه ادوردز۲۰ مزیت دیگر کار با گوگل ادوردز این است که تنظیم روز و زمان با شما است. به عبارتی شما می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که ساعات خاصی در روز یا روزهای خاصی از هفته تبلیغات شما نمایش داده شود. همچنین ادوردز۲۰ خاطرنشان میکند که شما یک فرصت عالی برای هدف قرار دادن دستگاه‌ها دارید. یعنی شما می‌توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در موبایل، دسکتاپ یا هردو نشان داده شود. گزینه بعدی توانایی کنترل بودجه شما است. اجازه دهید ادوردز۲۰ این گفته را برای شما کاملا باز کند. فرض کنید که می‌خواهید برای کسب و کارتان از گوگل ادوردز استفاده کنید. حال با کمک گزینه کنترل بودجه شما می‌توانید هزینه تبلیغات خود را به سادگی مدیریت کنید. برای مثال مشخص می‌کنید روزانه بیشتر از سی دلار صرف هزینه تبلیغات در گوگل نشود. این گزینه به شما کمک می‌کند تا به سادگی بفهمید که به چقدر هزینه تبلیغات برای کسب و کارتان نیاز دارید. بنابراین هیچ محدودیتی با گوگل ادوردز وجود ندارد. شما می‌توانید هرروز، هر ساعت، هر تبلیغاتی را نمایش دهید. اما این تمام ماجرا نیست. ادوردز ۲۰ مزیت بزرگ تبلیغات با گوگل را در این می‌بیند که برای نمایش تبلیغات هیچگونه پولی نمی‌پردازید، بلکه به ازای هر کلیکی که کاربر روی تبلیغات شما می‌کند، هزینه می‌پردازید. پس تبلیغات گوگل در اصل تبلیغات کلیکی محسوب میشود. اما مزیت دیگر این نوع تبلیغات کلیکی در این است که با این روش شما از آن دسته تبلیغات بد یا بی‌فایده که روی آن‌ها کلیک نمی‌شود، آگاه می‌شوید. به عبارتی شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه و ضرری به سادگی می‌توانید بفهمید مردم به کدام تبلیغات شما علاقه‌مند نیستند. بنابراین اگر شما در ابتدای این راه هستید و بار اولتان است که می‌خواهید تبلیغات خود را به نمایش دربیاورید، پیشنهاد ادوردز۲۰ به شما تبلیغات کلیکی گوگل می‌باشد. زیرا با گوگل ادوردز میتوانید به راحتی بودجه مناسبی برای اهداف خودتان تعیین کنید.
 


مزیت سوم گوگل ادوردز از نگاه ادوردز۲۰
 
سومین مزیت تبلیغات در گوگل ادوردز این است که توانایی اندازه‌گیری موفقیت شما را دارد. وقتی اشخاص یا کاربرانی روی تبلیغات شما کلیک و از وبسایت‌تان دیدن کرده یا محصول موردنظر را می‌خرند، شما می‌توانید این افراد را ببینید. بنابراین به راحتی می‌توانید بفهمید اگر تبلیغاتی هست که کلیک خور آن بالاست اما خریدی صورت نگرفته، به فکر راه‌حلی برای این مشکل باشید. در یک کلام به راحتی می‌توانید کمپینهای تبلیغاتی که راه‌اندازی کردهاید را تجزیه و تحلیل کنید. با این کار به آسانی متوجه بازنویس‌ها و تغییرات موردنیاز خواهید بود و متوجه خواهید شد که روی چه آیتم‌هایی بیشتر سرمایه‌گذاری کنید. بنابراین ادوردز۲۰ می‌خواهد بگوید که این مزیت بازده سرمایه‌گذاری شما را نیز بالا برده و اطلاعات باارزشی درا ختیارتان قرار می‌دهد.
 
نسخه نرم افزار دسکتاپ گوگل ادوردز رایگان و قابل دانلود می‌باشد. شما با این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید تغییرات موردنظرتان را درحساب کاربری خود اعمال کنید. همچنین به شما این اجازه را می‌دهد که تا به جست‌وجوی کلمات کلیدی بپردازید و هزینه‌هایتان را تجزیه و تحلیل کنید. در واقع شما با کمک مدل‌های مربوطه از رفتار مشتری می‌توانید مقایسه کنید و نتایج قابل اعتمادی بگیرید که بسیار به فروش محصولاتتان کمک خواهد کرد.

تبلیغات نصب اپلیکیشن در گوگل پلی و جمع‌بندی
در کل از نظر ادوردز۲۰، گوگل ادز یک پلتفرم عالی می‌باشد جهت تبلیغات در تمامی دیوایس‌های وب و همچنین امکان تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی جهت حمایت از اپلیکیشن موبایل پکیج کاملی ارائه داده است اگر چه در این راه مبتدی یا حرف‌های باشید، برای کار با آن تفاوتی احساس نخواهید کرد و می‌توانید به آسانی از آن استفاده کنید. امیدوارم که ادوردز۲۰ توانسته باشد مزایای مهم گوگل ادوردز را برای شما بیان کند تا بتوانید تصمیم درستی برای تبلیغات خود بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها