سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
سه کتاب از نویسنده اهل شاهین‌دژ در آخرین روز هفته دفاع مقدس رونمایی شد

سه عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به قلم «سروناز رستمی» نویسنده اهل شاهین‌دژ رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در مراسم رونمایی از این کتاب‌ها در شهرستان شاهین‌دژ، گفت: بزرگترین مروجین فرهنگ ایثار خود شهدا هستند که مفاهیم ذکر شده را نه در نوشتن، بلکه در کتاب عمل و نبرد به بهترین نحو ممکن ترسیم کرده‌اند.

این مقام مسئول در حوزه فرهنگ ادامه داد: کار فاخر و اثری که در تراز دفاع مقدس باشد، هنوز که هنوز است کمتر به رشته تحریر درآمده است.

خدایاری گفت: آرامش و امنیت فعلی کشور مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس است و اکنون همه ما وظیفه داریم تا ارزش‌های دفاع مقدس را به درستی به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های دفاع مقدس تنها محدود به یک هفته نیست، بیان کرد: اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در طول سال موجب می‌شود تا همواره یاد و نام شهدا و این هشت سال سند افتخار ایرانیان در یادها گرامی داشته شود.

دیدار با همکاران و تجلیل از فرزندان شهید، رونمایی از سه عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نوشته «سلبی ناز رستمی» از شاهین‌دژ، دیدار و بازدید از آموزشگاه‌های آزاد هنری، دیدار با هنرمندان گروه‌های نمایشی در حال تمرین نمایش برای جشنواره تئاتر استانی و حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان از برنامه‌های اجرایی سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی به شاهین دژ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها