یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
فراخوان شرکت در مسابقه «راز دل با شهدا» منتشر شد

مسابقه «راز دل با شهدا» با حمایت دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسابقه «راز دل با شهدا» به همت خانه فرهنگ ایثار و مهربانی و با حمایت دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کنون موفق به اجرای دو طرح دیگر نیز بوده است که مسابقه «جلوه‌های ایثار جهاد و سلامت» و مسابقه «سبک زندگی شهید سلیمانی» از جمله این فعالیت‍هاست.
 
موضوع مسابقه «راز دل با شهدا»، دل‌نوشته‌هایی‌ است که علاقمندان می‌توانند در زمینه اخلاق و سبک زندگی شهدا، انگیزه شهدا برای دفاع از میهن اسلامی، انتظار شهدا از نسل امروز و هر موضوع دیگری که تصور می‌کنند در قالب دل‎نوشته می‌توانند با شهدا در میان بگذارند، بنویسند، بگویند و یا به تصویر بکشند.

اجرای این مسابقه همزمان با نمایشگاه دفاع مقدس آغاز شده و علاقه‌مندان تا اول اسفندماه سال جاری برای شرکت در این مسابقه فرصت دارند. نتایج و اعلام اسامی برتر در ۲۲ اسفند‌ماه همزمان با روز شهید خواهد بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی خانه فرهنگ و ایثار و مهربانی واقع در خیابان شریعتی، بین سه‌راه طالقانی و میدان سپاه، نبش کوچه شهید مفیدی پ۲ و یا پایگاه اینترنتی khaneisar1398@gmail.com ارسال کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها