یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
عرضه 1000 عنوان کتاب در غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس در کرمانشاه

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و آیین رونمایی از سردیس شهید مدافع حرم «ستار عباسی»، 1000 عنوان کتاب در غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس کرمانشاه عرضه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، این غرفه امروز ششم مهرماه با همکاری انتشارات سوره مهر، شهید کاظمی، روایت فتح و 27 بعثت، در نگارخانه سوره افتتاح شد. 

در این مراسم صابر سروش معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه از عرضه 1000 عنوان کتاب مقدس در قالب غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار موردنظر خود را با بهره‌گیری از تخفیف 20 درصدی خریداری کنند.

وی با بیان اینکه این غرفه تا 17 مهرماه میزبان علاقمندان دفاع مقدس است، ادامه داد: این تعداد کتاب از ناشران حاضر در نمایشگاه عرضه می‌شود که 500 عنوان سهم انتشارات سوره مهر و 300 عنوان سهم انتشارات شهید کاظمی است. همچنین از این تعداد 100 عنوان از نشر 27 بعثت و 150 عنوان نیز از انتشارات روایت فتح است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کتاب‌های الکترونیک در یک بخش جنبی عرضه می‌شود، علت برگزاری مجازی این نمایشگاه را شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه به آدرس الکترونیکی Aroshana.ir با فضایی سه‌بُعدی از المان‌های دفاع مقدس ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها