شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
به رسمیت نمی‌شناسیم

جمعی از راه‌یافتگان به مرحله نهایی جایزه ادبی مازندران با انتشار بیانیه‌ای اعتراض خود را به نیمه‌کار ماندن این جایزه اعلام کردند و ار ادامه مسیر انصراف دادند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، طبق اخبار رسیده، جایزه داستان مازندران طی روزهای گذشته با کش‌وقوس‌های زیادی مواجه شده است. بر اساس اعلام مسئولان این جایزه، مقرر بود از بین ۱۵ نفر نهایی تا پایان تابستان ۹۹ رتبه‌های برتر در بخش تک‌داستان منتشرنشده، اعلام شود؛ اما ظاهرا اختلاف بین داوران، دبیر، اعضاء اجرایی و دست‌اندرکاران باعث شده این جایزه نیز به تعطیلی نزدیک شود.

جمعی از این ۱۵ نفر با انتشار بیانیه‌ای ترجیح دادن از ادامه مسیر انصراف دهند.

بیانیه جمعی از راه‌یافتگان به مرحله نهایی بخش تک‌داستان دومین دوره جایزه داستان مازندران به شرح زیر است:

«ما، جمعی از راه‌یافتگان به مرحله پایانی دومین جایزه ادبی مازندران، ضمن ابراز تشکر از تمامی اعضاء اجرایی و داوران محترم، نظر به ایجاد شائبه‌های مختلف پیرامون ارائه فهرست نهایی برندگان این جایزه و نیز ایجاد وقفه در معرفی برگزیدگان که بنا به گفته دبیرخانه محترم بایستی حداکثر تا پایان شهریورماه ۹۹ معرفی می‌شدند، انصراف خود را از ادامه فرآیند این جایزه اعلام می‌نماییم.

به‌همین جهت هیچ‌گونه فهرستی از اسامی منتخبین را که از سوی ارکان دومین جایزه ادبی مازندران ارائه شود به رسمیت نمی‌شناسیم.

بدیهی است که ما قدردان زحمات تیم‌های اجرایی و داوری این جایزه هستیم و از نظر ما رسیدن به ۱۵ نفر نهایی از میان حدود ۵۰۰ نفر، خود به‌تنهایی شیرینی شرکت در این جایزه را فراهم نموده است.

بهدین اروند
اعظم ایزدیار
سینا برازجانی
ابوالفضل پروین
حبیب پیریاری
آزاده حسینی‌تنکابنی
گل‌نسیم ریاحی
اسماعیل سالاری
مهدی شاطر
بهروز شیدا
جواد عسگری
مجتبی مقدم»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها