شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
بازشناسی سیاست‌ها/ سیزدهمین شماره خبرنامه خبری ـ تحليلی «فام» منتشر شد

شماره سیزدهم خبرنامه خبری ـ تحليلی «فام» به همت دفتر امور ايثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه هفته دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رسانه به عنوان يك ابزار جريان‌ساز می‌تواند پل ارتباطی باشد كه مخاطب خود را از اخبار پيرامونی آگاه و مطلع سازد، برخی رويدادهای مطلوب كه در مقوله فداكاری در جامعه رخ می‌دهد بنا به بازتعريف وظايف رسانه از چشم و گوش مخاطب دور می‌ماند، اين اتفاقات و حوادث در دو عرصه فردی و سازمانی قابل تفكيك است كه در هر كدام از اين دو عرصه فرهنگ ايثار و فداكاری تعريف و فعال می‌شود. خبرنامه خبری - تحليلی فام به عنوان يك رسانه ضمن ارائه گزارشات مكتوب حوزه ايثار و فداكاری در تحليل مسائل فرهنگی و اجتماعی ايثار پيش‌قدم خواهد بود تا از اين رهگذر ضمن بسترسازی فرهنگ ايثار در ترويج و اشاعه آن نيز پلی باشد كه در برقراری ارتباط بين فرهنگ ايثار و فداكاری و تحقق مسئوليت اجتماعی در جامعه مثمر ثمر عمل كند.
 
ضرورت و اهمیت این موضوع، دفتر امور ايثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در راستای تحقق منويات مقام معظم رهبری برآن داشت تا با انتشار خبرنامه خبری ـ تحليلی ضمن ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری و ایثار و جهاد در کشور و تکریم و پاسداری از حقوق  ایثارگران اعم از شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و خانواده‌های آنان و سهمی که در عزت، امنیت و اقتدار ملی و نظام اسلامی دارند، سیاست‌های کلی نظام در این امور را به جامعه هدف و مخاطبان خود باز شناساند.
 
خبرنامه خبری ـ تحليلی با هدف حمایت از تولید آثار ارزنده فرهنگی ـ ‌هنری، تحقیق، شناسایی و ترویج مستمرعوامل تقویت‌کننده فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، توانمندسازی فردی و جمعی، اولویت دادن به ایثارگران در سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ها، قوانین و آئین‌نامه‌های کشور، شناخت نیازهای واقعی و ارائه خدمات مؤثر به ایثارگران و خانواده‌های آنان، حفظ و ترویج آثار، ارزش‌ها، حماسه‌ها و تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به انتشار خواهد رسيد.
 


خبرنامه خبری ـ تحليلی با عنوان «فام» شامل گزارش اخبار دفتر امورايثارگران و گزارش اخبار و تحليل ساير فعاليت‌های معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارت كل استان‌های تابعه با محوريت فرهنگ ايثار و شهادت است.
 
یادآور می‌شود، تمامی خوانندگان، نويسندگان و علاقمندان به مقوله فرهنگ ايثار می‌توانند ضمن مشاركت و ارسال مطالب، دست‌اندركاران خبرنامه را از پيشنهادات وانتقادات خود آگاه کنند تا درشماره‌های بعدی از نقاط ضعف بكاهيم، آنها را تقويت و به قوت برسانيم.
 
شماره سیزدهم خبرنامه خبری ـ تحلیلی دفاع مقدس در ۵۰ صفحه ویژه هفته دفاع مقدس منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها