چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
قایق‌سواری روی رودخانه شکلات

شماره 211 نشریه «همشهری بچه‌ها» ویژه کودکان 7 تا 12 سال منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همشهری بچه‌ها ویژه کودکان 7 تا 12 سال است و بخش‌های مختلفی چون شعر، داستان، بازی و آموزش مهارت‌های زندگی را دربرمی‌گیرد.

در دویست‌و یازدهمین شماره همشهری بچه‌ها، ویژه شهریورماه که به تازگی از سوی موسسه همشهری منتشر شده، مطالب متنوعی مانند «قایق سواری روی رودخانه شکلات» به چشم می‌خورد که بچه‌ها را با خود به گردشی در موزه شکلات آلمان می‌برد.
 
همچنین در این شماره درباره  «شازده کوچولو» اثر آنتوان دو سنت اگزوپری، مطلبی با عنوان «سفر با شازده کوچولو» منتشر شده است.
 
این شماره نسبت به شروع سال تحصیلی متفاوت با سال‌های دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و درس‌خواندن این‌روزهای بچه‌ها و مدرسه‌های آن‌لاین نیز بی‌تفاوت نبوده و در مطلبی با عنوان «موبایل را با افتخار بردار» به خوبی‌ها و بدی‌های آموزش آنلاین پرداخته است.
 
علاوه براین، «ورزشگاه خانگی»، «کشف آتش به روایت شاهنامه»، «بره ناقلا و فضایی‌ها»،‌«وقتی صحرای افریقا سبز می‌شود» و ... از دیگر مطالبی است که بچه‌ها می‌تواند در این شماره از نشریه همشهری ‌بچه‌ها بخوانند.

بازی و سرگرمی و آموزش کاردستی از دیگر مطالبی است که در شماره 211 «همشهری بچه‌ها» منتشر شده؛ همچنین بخشی به ورزش‌های خانگی اختصاص یافته است.
 
همشهری بچه‌ها را علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی، به صورت نسخه الکترونیکی نیز می‌توان از سایت و اپلیکیشن‌های جار، فیدیبو، طاقچه و کتابچین تهیه کرد.

دویست‌و یازدهمین شماره همشهری بچه‌ها در 52 صفحه به قیمت 15 هزار تومان منتشر شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها