چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
رتبه برتر جایزه پروفسور حسابی برای کتاب پژوهشگر زنجانی

کتاب «مبانی نظری نامساوی‌ها» تالیف علی مرصعی استادیار گروه ریاضی دانشگاه زنجان در «جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران» حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) در انتهای هر ترم تحصیلی با هدف انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی، دانشگاهی و صنعتی سراسر کشور برگزار می‌شود.

هدفمند کردن تحقیقات و پژوهش‌های علمی انجام گرفته در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از جمله پایان‌نامه‌ها، مقالات، کتاب‌ها و طرح‌های پژوهشی اهداف برگزاری این جشنواره است.

در این جشنواره آثار رسیده در حوزه‌های مختلفی همچون پایان‌نامه‌ها، مقالات، کتاب‌ها و طرح‌های پژوهشی انجام شده در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی داوری، بررسی و درجه‌بندی می‌شود.

در همین راستا آثاری که موفق به کسب حد نصاب امتیاز لازم از هیأت داوران جشنواره شوند، در مجموعه نفیس و ارزشمند آثار برگزیده گردآوری شده و گواهی‌نامه پژوهشگر برتر جشنواره به همراه پایان‌نامه به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

طبق فراخوان آثار رسیده در حوزه کتاب، طرح‌های پژوهشی و یا مقالات توسط هیأت داوران بررسی و امتیازدهی شده و به صاحبان آثاری که حد نصاب لازم را کسب کنند و گواهی‌نامه‌ها و تقدیرنامه مربوطه از طرف دبیرخانه جشنواره اعطا می‌شود.

با برگزاری دوره جدید این جشنواره در سال جاری، کتاب «مبانی نظری نامساوی‌ها» تالیف علی مرصعی استادیار گروه ریاضی دانشگاه زنجان با همکاری علی روئین در جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پروفسور حسابی) حائز رتبه برتر شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب حاوی مطالب کلاسیک و گزیده‌هایی از آخرین یافته‌های پژوهشی در زمینه نامساوی‌هاست که برای دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی که در رشته گرایش نامساوی‌ها تحقیق می‌کنند، مفید است.

کتاب «مبانی نظری نامساوی‌ها» در چند بخش در قالب تبیین نامساوی‌ها از جمله نامساوی‌های اساسی، نامساوی‌های فضاهای ضرب داخلی، نامساوی‌ها در فضاهای نرم‌دار، نامساوی‌های دیفرانسیلی، انتگرالی، نامساوی‌های ماتریسی و دترمینانی، میانگین‌ها نگارش شده است.

این کتاب در 227 صفحه توسط علی مرصعی و جمال روئین تألیف شده و سال گذشته به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها