سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
چهار کتاب از یک مولف درباره امام سجاد (ع) در یاسوج رونمایی شد

در سالروز شهادت امام سجاد (ع)، چهار عنوان کتاب اثر «سجاد بستام» به نام‌های «اصول دین از دیدگاه صحیفه سجادیه»، «فروع دین از دیدگاه صحیفه سجادیه»، «تربیت فرزند از منظر امام سجاد (ع) و «آستان بندگی (شرح مختصری بر دعاهای صحیفه سجادیه)» در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه وبویراحمد، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و مدیر حوزه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از چهار عنوان کتاب در زمینه «صحیفه سجادیه» در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونمایی شد.

سجاد بستام، نویسنده و پژوهشگر تخصصی صحیفه سجادیه در این آئین، گفت: غبارهای هجران برای رسیدن به کتاب مقدس «صحیفه سجادیه» از ما پیشی گرفته‌اند که این روند خوبی نیست.

وی افزود: «صحیفه سجادیه» یک کتاب دعای معمولی نیست که بشر برای رفع حاجات خود از آن استفاده کند، بلکه کتابی انسان‌ساز در قالب دعاست که به ما نشان می‌دهد خداوند را آنگونه که هست، بشناسیم.
 
بستام گفت: این کتاب عظیم و مقدس بی‌شک یک دایره‌المعارف برای مسلمانان جهان است که برای تک تک لحظات زندگی انسان برنامه دارد و راهنمایی می‌کند.

یادآوری می‌شود، سجاد بستام تنها حفظ خوان «صحیفه سجادیه» به زبان انگلیسی در ایران و تنها حافظ کل «صحیفه سجادیه» در استان هستند.

در این آئین از کتاب‌هایی با عناوین اصول دین از دیدگاه صحیفه سجادیه، فروع دین از دیدگاه صحیفه سجادیه، تربیت فرزند از منظر امام سجاد (ع) و آستان بندگی (شرح مختصری بر دعاهای صحیفه سجادیه) نوشته سجاد بستام رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها