دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
سیزدهمین جشنواره شعر «در کوچه آفتاب» در گتوند برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان شاعر حوزه انقلاب و دفاع مقدس، قیصر امین‌پور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر آن شهرستان، سیزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان زنده یاد قیصر امین‌پور را با حضور شاعران ملی و استانی 10 آبان ماه 1399 در شهرستان گتوند برگزار می‌کند.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت: محورهای اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی - دفاع مقدس، نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می شوند.

جوروند هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه انقلاب، زنده‌یاد قیصر امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 مهرماه 1399 حداکثر 3 اثر را در قالب یک برگ A4 تایپ شده با فونت نازنین 14 به آدرس اینترنتی mehran3252@yahoo.com ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره: خوزستان، گتوند، جاده اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند پست کنند.

وی تصریح کرد: این جشنواره درصورت اعلام وضعیت سفید بیماری کرونا و طبق دستور ستاد استانی و شهرستانی کرونا ۱۰ آبان ماه 1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات قیصر امین‌پور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها