یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
«چهل برگ حماسه» در کتابخانه‌های عمومی آذربايجان‌غربی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: به‌همت اداره‌كل كتابخانه‌ها‌ی عمومی آذربايجان‌ غربی، ویژه‌برنامه «چهل برگ حماسه» به‌مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس اجرا می‌شود.

خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)‌ در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی با عنوان «چهل برگ حماسه» توسط اداره كل كتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌‌شود.

وی با بیان اینكه همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی كه انقلاب اسلامی امروز به دست آورده است وابسته به مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس است، گفت: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اهمیت احیای فرهنگ دفاع مقدس، كتابخانه‌های عمومی استان، ویژه برنامه‌های فرهنگی «چهل برگ حماسه» را خواهند كرد.

معصومی افزود: امروز کتاب به عنوان یک محمل فرهنگی اثرگذار می‌تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ در جامعه ایفا کند و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیز متاثر از کتابخوانی است.
 

مدیركل كتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی تصریح كرد: برگزاری چهل برنامه‌ كتاب‌محور از جمله نشست بررسی و معرفی كتاب، روایتگری دفاع مقدس، مسابقات كتابخوانی، نمایشنامه‌خوانی، عصر شعر، نمایشگاه عكس و كتاب، خاطره‌گویی و ...  از برنامه‌های پیش‌بینی شده در «چهل برگ حماسه» است.

معصومی ادامه داد: با شرایط موجود در جامعه و جلوگیری از برنامه‌های تجمع محور، برنامه‌های «چهل برگ حماسه» با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار خواهد شد و شركت در این برنامه‌ها، برای عموم آزاد است.

مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان اظهار كرد: ویژه برنامه‌های تدارك شده تا پایان سال در كتابخانه‌های عمومی اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها