سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
جدیدترین تکنولوژی در دستگاه‌های جوجه‌کشی 2020

در این نوشتار قصد داریم فروشگاه چیکن هچ را خدمت شما معرفی نماییم که به معرفی مدل های مختلف دستگاه جوجه‌کشی ایرانی و خارجی که طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده‌اند، پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ چند سالی است که صنعت تولید دستگاه‌های جوجه‌کشی در کشور عزیزمان ایران پیشرفت‌های قابل توجهی را طی نموده است. هم اکنون در بازار برخی از تولیدات داخلی به چشم می‌خورد که علی رغم محدودیت های زیاد، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. همان طور که می‌دانید تولید چنین دستگاه هایی نیازمند دانش و تکنولوژی به روز و قطعات اولیه مرغوب می‌باشد که متأسفانه دسترسی به این پیش نیازها برای هر تولیدکننده‌ای میسر نمی‌باشد.

در این نوشتار قصد داریم فروشگاه چیکن هچ را خدمت شما معرفی نماییم که به معرفی مدل های مختلف دستگاه جوجه‌کشی ایرانی و خارجی ( که طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده‌اند ) پرداخته است. همچنین در این وب سایت انواع ماشین جوجه کشی ارزان چیکن هچ نیز موجود بوده و براساس بودجه خود، می‌تواند بهترین مدل را انتخاب کند.

در فروشگاه چیکن هچ به شکل تخصصی تمامی قطعات دستگاه جوجه‌کشی موجود در بازار داخلی توضیح داده شده است تا بدین وسیله کاربران دستگاه‌های جوجه‌کشی از ویژگی محصول مد نظر خویش آگاه شوند و بر اساس آن خرید خود را انجام دهند.
 
در ایران کارخانه‌ها و کارگاه‌های متعددی در زمینه ساخت دستگا‌ه‌های جوجه کشی هم اکنون مشغول به فعالیت می‌باشند. هر چند که نمونه‌های زیادی هم در نیمه مسیر با مشکلاتی همچون عدم استقبال کاربران، کمبود قطعات اولیه و ... صحنه تولید را ترک نموده اند. در ادامه بیشتر در مورد دستگاه‌های جوجه‌کشی موجود در فروشگاه چیکن هچ و مزایای خرید از این وب سایت پرداخته ایم.

دستگاه‌های جوجه‌کشی موجود در فروشگاه چیکن هچ
فروشگاه چیکن هچ تنها وب سایتی می‌باشد که به طور کامل به معرفی انواع برندهای دستگاه جوجه کشی ایرانی و خارجی پرداخته است. در این فروشگاه حداقل 50 نمونه ماشین جوجه کشی در ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلف موجود بوده که تمامی آنها به دید تخصصی و کاملا بی طرفانه بررسی شده اند.

معروف‌ترین برندهای دستگاه جوجه کشی موجود در بازار ایران از جمله ایزی باتور، بلدرچین دماوند، اسکندری، فاخته، کاکس ماشین و دستگاه‌های خارجی همچون آرکام و برینسا و ... در وب سایت چیکن هچ به فروش می‌رسد. همچنین در این فروشگاه اینترنتی انواع تجهیزات لازم برای ساخت و یا تعویض قطعات یدکی دستگاه جوجه‌کشی و تجهیزات مختلف مرغداری موجود می‌باشد.
 

 

مزیت خرید از فروشگاه چیکن هچ
فروشگاه چیکن هچ با ارائه محصولات متنوع از شرکت‌های مختلف، حق انتخاب بیشتری برای کاربران ایجاد نموده و همچنین با ذکر تمامی نقاط قوت و مثبت و منفی هر دستگاه جوجه‌کشی، کاربران را از جزئیات هر محصول مطلع می‌سازد.

همان طور که می‌دانید تولیدکننده‌های مختلف برای فروش بیشتر معمولا در برخی موارد حقایق را از کاربران پنهان میکنند. اما در وب سایت چیکن هچ تمامی جزئیات هر محصول ذکر شده تا کاربر با دید باز بتواند خرید خود را انجام دهد و قادر به مقایسه مدل‌های مختلف باشد.

افزون بر این فروشگاه چیکن هچ علاوه بر گارانتی شرکتی که هر محصول دارد، به هر محصول خریداری شده از این وب سایت خدمات پس از فروش جداگانه‌ای ارائه می‌دهد. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه نیز قبل از ارسال توسط تیم حرفه‌ای فروش مجددا کنترل کیفی شده تا دستگاه سالم تحویل مشتری داده شود.

فروشگاه چیکن هچ تنوع بالایی در زمینه دستگاه‌های جوجه کشی دارد، در این فروشگاه امکان خرید ماشین جوجه کشی بلدرچین دماوند، ایزی باتور، کاکس ماشین و اسکندری و فاخته و ... امکان پذیر می‌باشد.

بهترین ماشین جوجه‌کشی موجود در فروشگاه چیکن هچ کدام است؟
اینکه بخواهیم یک دستگاه را به عنوان بهترین انتخاب کنیم کمی سخت است و این کاملا به نیاز کاربر بستگی دارد. حتی بهترین دستگاه‌های جوجه کشی نیز اگر در شرایط غیر استاندارد از آن‌ها استفاده شود راندمان مطلوبی از خود ارائه نخواهند داد.
تجربه کاربر، شرایط محیطی و کیفیت تخم‌های نطفه دار مورد استفاده به هنگام استفاده از دستگاه‌های جوجه کشی تأثیر زیادی بر راندمان نهایی کار خواهد داشت. وب سایت چیکن هچ سعی نموده تا ریزترین جزئیات هر دستگاه جوجه کشی را برای مخاطبین این صنعت آشکار سازد تا کاربر بتواند متناسب‌ترین دستگاه (با توجه به قیمت، ظرفیت و ...) را برای خود انتخاب کند.

هر مدل دستگاه جوجه کشی مزیت و امکانات و همچنین نقطه ضعف خود را دارد. بعنوان مثال برخی از دستگاه‌ها ارزان بوده و سیستم‌های مختلف آن‌ها همچون رطوبت ساز و ... به صورت دستی طراحی شده اند. برخی از مدل‌ها نیز گران قیمت بوده و سیستم‌های داخلی آن‌ها به صورت اتوماتیک طراحی شده است.

فروشگاه چیکن هچ فقط با ارائه واقعیات سعی دارد که مسیر خرید را برای کاربر ساده تر کند. چرا که تنوع دستگاه‌های جوجه‌کشی در بازار زیاد بوده و هر تولید کننده نیز دستگاه خویش را بهترین می‌داند. همین امر باعث سردرگمی و دودلی خریداران دستگاه جوجه کشی شده است.
 
جدیدترین دستگاه‌های جوجه‌کشی فروشگاه چیکن هچ کدامند؟
هر ساله دستگاه‌های جوجه کشی جدید و متنوعی به بازار عرضه می‌گردد ولی متأسفانه همگی آن‌ها با استقبال کاربران روبرو نمیشوند. در واقع بیشتر افراد دوست دارند که به سراغ دستگاه‌هایی بروند که امتحان خود را پس داده‌اند و از طرف کاربران زیادی نیز مورد استفاده قرار گرفته اند.

با این حال برخی از دستگاه‌های جدید نیز توانسته اند در بازار فروش خوبی تجربه کنند. به عنوان مثال می‌توان دستگاه‌های جوجه کشی درنا را نام برد که کمتر از یک سال از رونمایی آن می‌گذرد. ولی این دستگاه‌ها به دلیل تکنولوژی ساخت برتر و قطعات باکیفیت به راحتی توانستند رضایت کاربران را جلب نموده و فروش بالایی داشته باشند.

اگر بخواهیم پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های جوجه کشی ایرانی را نام ببریم بی‌شک دستگاه‌های جوجه کشی درنا جزو کاندیدای انتخاب ما خواهند بود. ماشین‌های جوجه کشی درنا فقط در 4 مدل صنعتی طراحی و تولید شده و جزو بهترین دستگاه جوجه کشی صنعتی در بازار داخلی می‌باشند. تمامی مدل‌های درنا در وب سایت چیکن هچ با ارائه گارانتی و خدمات پشتیبانی به فروش می‌رسند.

جمع‌بندی
در سال‌های گذشته خلاء یک مرجع کامل در زمینه معرفی انواع دستگاه‌های جوجه کشی ایرانی و خارجی به شدت در بین علاقه مندان به جوجه کشی احساس می‌شد. به همین منظور فروشگاه چیکن هچ بر روی بستر وب راه‌اندازی گردید تا نیازهای اساسی مخاطبین این صنعت را به نحو احسن پاسخگو باشد.

اگر قصد خرید دستگاه جوجه‌کشی از کارخانه و یا شرکت خاصی دارید، ابتدا جزئیات همان محصول را در وب سایت چیکن هچ مطالعه نمایید. بدین ترتیب شما بهتر می‌تواند در مورد آن محصول تصمیم بگیرید که آیا با نیاز شما سازگار است و یا خیر. علاوه بر این فروشگاه چیکن هچ مرجع بسیار کاملی از بانک مقالات می‌باشد و اطلاعات مورد نیاز برای پرورش و نگهداری پرنده‌های مختلف و یا نحوه استفاده از دستگاه‌های جوجه کشی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها