دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
راهنمای سفر به کیش بدون تور

چند سالی می‌شود که سفر به جزیره کیش میان گردشگران طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم می‌خواهید گردش در این جزیره را تجربه کنید، بهتر است درباره تفاوت سفر با تور کیش و بدون تور اطلاعات لازم را به‌دست آورید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ چند سالی می‌شود که سفر به جزیره کیش میان گردشگران طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم می‌خواهید گردش در این جزیره را تجربه کنید، بهتر است درباره تفاوت سفر با تور کیش و بدون تور اطلاعات لازم را به‌دست آورید. بهترین زمان سفر به کیش پاییز و زمستان است؛ در این مدت آب‌وهوای گرم و سوزان کیش کم‌تر از اوقات دیگر آزاردهنده خواهد بود. کنار هوای مناسب کیش می‌توانید از تفریحات آبی کیش نیز لذت ببرید. درادامه می‌خواهیم به راهنمای سفر به کیش بدون تور بپردازیم.
 
مزایای سفر با تور کیش
به‌طورکلی سفر با تور کیش تا حدزیادی دغدغه‌های سفرتان را کاهش می‌دهد. اگر تور کیش بخرید، دیگر نیازی نیست با هزینه‌های بالا بلیط سفر به کیش را بخرید. تور کیش بهترین هتل یا اقامتگاه را متناسب با بودجه شما دراختیارتان می‌گذارد. بنابراین نیازی نیست دنبال هتل با امکانات خوب و قیمت به‌صرفه بگردید. همچنین با تور کیش هزینه‌های کم‌تری برای خوردوخوراک سفر می‌پردازید. تفریحات آبی و تماشای جاذبه‌های تاریخی کیش نیز با هزینه کم‌تری برایتان تمام می‌شود.
البته ممکن است شما بخواهید مدت‌زمان بیشتری در جزیره کیش بمانید. گاهی هدف از سفر به کیش گشت‌وگذار در جزیره و لذت از تفریحات و هوای خوش آن نیست؛ سفرهای کاری، تجاری و... نیز می‌تواند دلیل سفر شما به کیش باشد. دراین‌صورت بهتر است نگاهی به گزینه سفر به کیش بدون تور بیندازید. اگر خودتان به‌خوبی سفر بدون تور را مدیریت کنید، می‌توانید مدت بیشتری در کیش بمانید.

خرید بلیط سفر به کیش
افرادی که با تور کیش این سفر رویایی را تجربه می‌کنند، هیچ نگرانی بابت قیمت بلیط کیش ندارند. تور کیش بهترین بلیط سفر هوایی و زمینی به کیش را با کم‌ترین هزینه ممکن دراختیار مسافران می‌گذارد. اگر می‌خواهید بدون تور کیش به مسافرت بروید، حتما از سایت‌های اینترنتی خرید بلیط کمک بگیرید. با جستجو در سایت و استفاده از تقویم قیمتی، ارزان‌ترین و مناسب‌ترین بلیط را بخرید. اگر سفر در روزهای تابستان را انتخاب کنید، سفرتان به‌صرفه‌تر خواهد شد. شما می‌توانید به‌شکل مستقیم بلیط هواپیما به مقصد کیش بخرید. همچنین می‌توانید با قطار یا اتوبوس به بندرعباس رفته و با استفاده از کشتی، لنج، اتوبوس دریایی و... به جزیره گردشگری کیش بروید. بدون تور کیش نیز می‌توان به‌اندازه کافی از سفر به کیش لذت برد.
 
 
 
رزرو هتل کیش
بیشتر تورهای کیش و آژانس‌های مسافرتی با هتل‌ها و اقامتگاه‌های کیش به‌خوبی آشنا هستند. بنابراین جایی مناسب، باکیفیت و ارزان را برای اقامت شما درنظر می‌گیرند. همچنین هتل‌ها نیز برای تور کیش تخفیف‌های بالایی ارائه می‌دهند. البته اگر بدون استفاده از تور به جزیره کیش می‌روید، حتما باید از چند سایت مختلف رزرو هتل، به جستجو میان هتل‌های کیش بپردازید. با کمک تقویم قیمتی بهترین زمان را برای رزرو هتل انتخاب کنید. با رزرو آنلاین هتل، هزینه اقامت‌تان کم‌تر خواهد شد؛ همچنین دیگر نیازی نیست پس از ورود به جزیره کیش دغدغه پیداکردن هتل خوب و اقامت در آن را داشته باشید. اگر مشکلی ازنظر بودجه سفر نداشته باشید، سفر بدون تور کیش می‌تواند لذت‌بخش‌تر و به‌یادماندنی‌تر باشد.

خرید بلیت بازدید از جاذبه‌های دیدنی و استفاده از تفریحات آبی
به‌طورمعمول بیشتر آژانس‌های هوایی در بسته‌های تور کیش خود تخفیف‌های قابل‌توجهی برای بازدید از جاذبه‌های کیش درنظر می‌گیرند. با خرید تور کیش می‌توانید با تخفیف بالایی بلیت‌های تفریحات آبی کیش را تهیه کنید. بلیت‌های جاذبه‌های تاریخی مانند شهر باستانی حریره و شهر باستانی کاریز نیز با قیمت مناسبی در تور کیش به‌فروش می‌رسد. بدون تور کیش نیز می‌توانید این بلیت‌ها را با تخفیف و قیمت مناسب بخرید. کافی است سری به سایت‌های سرگرمی کیش بزنید. بلیت تفریحات آبی و دیگر جاذبه‌های کیش با تخفیف دردسترس‌تان خواهد بود. همچنین می‌توانید به آژانس‌های گردشگری مراجعه کنید و بلیت‌های تخفیف‌دار این سرگرمی‌ها را از آن‌ها و با قیمتی پایین‌ و مناسب بخرید. سفر بدون تور کیش به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر در این جزیره بمانید.

سرو غذا و خوراکی در سفر
تور کیش دغدغه تهیه غذا را برای شما به‌حداقل می‌رساند. بیشتر تورها شرایطی دارند تا هزینه کم‌تری برای وعده‌های صبحانه، نهار و شام بپردازید. معمولا تور کیش وعده‌های نهار و شام را برای شما تهیه می‌کند. اگر در هتل‌های چهار یا پنج ستاره باشید، می‌توانید این غذاها را در اتاق‌تان سرو کنید. در سایر اقامت‌گاه‌ها نیز غذاها در بخش رستوران و کافی‌شاپ سرو می‌شود. بدون تور کیش باید هزینه جداگانه‌ای برای خرید غذا پرداخت کنید؛ هرچه کیفیت غذاها بیشتر باشد، هزینه پرداختی شما نیز بیشتر خواهد بود. البته بدون تور کیش می‌توانید به رستوران‌های محلی سر بزنید و طعم غذاهای سنتی کیش را بچشید. بهتر است چمدان خود را پر از خوراکی و غذاهای مختلف نکنید و جای آن را به سایر وسایل‌تان بدهید. در جزیره کیش غذاها و میان‌وعده‌های مختلفی هستند که می‌توان طعم لذیذشان را به لذت‌های سفر اضافه کرد.
اگر قصد سفر به مشهد دارید بخوانید : پارک وکیل آباد مشهد

حمل‌ونقل در جزیره کیش
بیشتر هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که تور کیش دراختیارتان می‌گذارد، ترانسفر رایگان فرودگاهی دارد؛ به‌این‌ترتیب رفت‌وآمد شما از فرودگاه تا هتل و بالعکس هماهنگ شده است. برای حمل‌ونقل درطول سفر می‌توانید از ماشین‌های کرایه‌ای جزیره استفاده کنید. بیشتر هتل‌ها و برخی موسسات ماشین‌های لوکس خارجی را برای اجاره به مسافران تحت شرایطی آماده کرده‌اند. البته تاکسی‌های زیادی در کیش وجود دارند که طی مسیرهای جزیره را راحت‌تر می‌کنند. اگر بدون تور کیش به سفر می‌روید، بهتر است سفر زمینی را انتخاب کنید. ماشین خود را به‌کمک لنج‌ها به کیش ببرید تا هزینه کم‌تری برای حمل‌ونقل بپردازید. البته اگر ماشین شما تولید داخل است، احتمال دارد هنگام خرابی برای پیداکردن تعمیرگاه مناسب به‌زحمت بیفتید. در جزیره کیش بیشتر تعمیرگاه‌ها در تعمیرات ماشین‌های خارجی تخصص دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها