پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
پویش کتابخوانی «سلیمانی عزیز» در قم کلید خورد

پویش کتابخوانی با عنوان «سلیمانی عزیز» به همت موسسه حماسه یاران و به صورت ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام محسن کتابی، دبیر اجرایی پویش مطالعاتی «سلیمانی عزیز» در نشست خبری این پویش مطالعاتی با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی، گفت: با تاسی از رهبر معظم انقلاب که همواره یاد این شهید بزرگوار هستند، با برگزاری این مسابقه تلاش می‌کنیم در ماه محرم به یاد این شهید باشیم.
 
وی اضافه کرد: در محرم و صفر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، 170 گروه تبلیغی پای کار آمدند تا به معرفی کتاب «سلیمانی عزیز» بپردازند.
 
کتابی افزود: با توجه به نگاه ملی که به سردار سلیمانی وجود دارد تلاش می‌کنیم سراسری بودن این پویش مدنظر باشد.
 
دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز، ادامه داد: کار اجرای این پویش از ابتدای مرداد آغاز و طراحی و رایزنی‌ها انجام شده‌است و از معاونت شهرداری قم تقدیر می‌کنم که همکاری و حمایت خوبی انجام دادند.
 
وی یادآور شد: این پویش از 30 مرداد تا 13 آبان‌ماه برگزار می‌شود و مراسم قرعه‌کشی آن به مناسبت روز کتابخوانی انجام خواهد شد.
 
کتابی بیان کرد: جوایزی که برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه تعیین شده‌است شامل کمک هزینه شرکت سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و کارت‌های هدیه است.
 
در بخش دیگری از این نشست، سردار حسین کاجی گفت: قرار گذاشتیم سیره سردار سلیمانی را به مردم معرفی کنیم و از آن لحظه عزم‌مان برای تشکیل این پویش جزم شد .
 
سردار کاجی بیان کرد: امسال نخستین سال محرم بدون سردار است و جمله معروف حاج قاسم که «ما ملت امام حسین هستیم» هنوز در گوش ما طنین‌انداز است.
 
مدیرعامل موسسه حماسه یاران افزود: محرم کرونایی امسال باید با نام و یاد امام حسین(ع) و شهدا، یکی از بهترین سا‌ل‌های زندگی ما در این مسیر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها