پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
سلامت ذهنی و فرهنگی جامعه مدیون قلم خبرنگاران است

سلامت ذهنی و فرهنگی جامعه، مدیون شمشیر بُران قلم و رشادت ادبیات مردان و زنان خبرنگاری است که خالصانه و به‌دور از تنش، در مسیر زندگی و توسعه اجتماعی و اقتصادی ملت شریف ایران، بی‌وقفه تلاش و برای روشنگری اذهان و ایجاد شفافیت به اظهار حق و حقیقت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بابک عابدین؛ رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در پیامی به ایبنا به مناسبت ۱۷ مرداد (روز خبرنگار)، این روز را به خبرنگاران و فعالان این حوزه تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است؛
«به نام خداوند جان و خرد
در جهان امروز که خبر دستخوش فضاهای مجازی است و درگیر اخبار ضد و نقیض فرصت‌جویان، سلامت ذهنی و فرهنگی جامعه مدیون شمشیر بران قلم و رشادت ادبیات مردان و زنانی است که خالصانه و به‌دور از تنش، در مسیر زندگی و توسعه اجتماعی و اقتصادی ملت شریف ایران، بی‌وقفه تلاش و برای روشنگری اذهان و ایجاد شفافیت به اظهار حق و حقیقت می‌پردازند.
 
چه به‌جاست پاسداشت و نکوداشت این حقیقت‌جویان اهل قلم در ایام مبارک عید پاکی‌ها و سال جهش تولید. این روز بهانه‌ای است که از همه خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران حوزه هنر صنعت چاپ، نشر و بسته‌بندی کشور تقدیر کرده و از خداوند منان برای این عزیزان و خانواده‌های محترمشان از صمیم قلب آرزوی سلامتی، بهروزی، عزت و موفقیت روزافزون نماییم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها