پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
طهوری رفت دیدآور آمد/افتتاح کتاب‌فروشی جدید در راسته کتاب

دو انتشارات «دیدار» و «دوران» کتاب‌فروشی دیدآور را در محل قبلی فعالیت کتاب‌فروشی طهوری افتتاح می‌کنند.

هومن بخشی، مدیر داخلی کتاب‌فروشی «کتاب‌دید‌آور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از افتتاح این کتاب‌فروشی خبر داد و گفت: کتاب‌فروشی دید‌آور که قرار  است یکشنبه(19 مرداد‌ماه) افتتاح شود. دو نشر «دیدار» و «دوران» که کتاب‌فروشی طهوری، از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های کتاب راسته انقلاب را خریداری کرده‌اند، با ایجاد تغییرات عمده در این کتب‌فروشی، میزبان علاقه‌مندان به کتاب خواهند بود.    
 
وی درباره تغییرات ایجاد شده در این کتاب‌فروشی، افزود: گریزی نداریم تا با حفظ ظاهر سنتی به ابزار‌های نوین عرضه کتاب نیز توجه داشته باشیم بنابراین برای تامین نظر مخاطبان جریان فروش آنلاین نیز پیش‌بینی شده‌است. ویترین کتاب‌فروشی بسیار مدرن است و می‌توان گفت ویترین خاصی وجود ندارد به‌طوری که مخاطبان و رهگذران می‌‌توانند داخل فروشگاه را مشاهده کنند.                 
 
بخشی با بیان این مطلب که در مجموع 10 هزار عنوان کتاب در کتاب‌فروشی عرضه می‌شود، ادامه داد: علاوه‌بر کتاب‌های دو نشر «دیدار» و «دوران» از سایر ناشران در این کتاب‌فروشی موجودی داریم. ادبیات نخستین شاخه فعالیت کتاب‌فروشی «کتاب‌دید‌آور»  محسوب می‌شود؛ همچنین در زمینه‌های  رمان، مجموعه داستان ایرانی و خارجی، شعر معاصر و ادبیات کهن، هنر، نمایشنامه، فیلم‌نامه، علوم اجتماعی، فلسفه، روان‌‌شناسی، هنر، تاریخ، اسطوره، دین و عرفان نیز پاسخگوی علاقه‌مندان به کتاب هستیم.          
 
مدیر داخلی کتاب‌فروشی «کتاب‌دید‌آور» درباره جزئیات برنامه افتتاح کتاب‌فروشی بیان کرد: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده‌است برنامه‌ای برای افتتاح نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط