چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی سقز

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سقز از اهدای 700 جلد کتاب از سوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و به ارزش 30 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، سمیه ایزدیار در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی گفت: مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی ایران با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی، 700 جلد کتاب با ارزش تقریبی 300 میلیون ریال، به کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز اهدا کرد.

وی افزود: کتاب‌های اهدایی، غالباً در موضوعات کودک و نوجوان، عمومی و کنکوری است که پس از تائید، به منظور استفاده علاقمندان در قفسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرار می‌گیرند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز با تقدیر از پیگیری‌های مسئول کتابخانه عمومی شهید ملا محمد امینی سقز و نیز کارشناسان دلسوز مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی، عنوان کرد: کتابخانه ملی تا پیش از این نیز دو مرتبه کتاب به کتابخانه‌های سقز اهدا کرده است.

ایزدیار بیان کرد: کتاب‌های اهدایی توسط این مرکز پس از تائید و استعلام و ثبت در سامانه، بر اساس نیاز به کتابخانه‌های سطح شهرستان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز بیان کرد: در حال حاضر 90 هزار نسخه کتاب با موضوعات متنوع و گوناگون در کتابخانه‌های عمومی سقز در دسترس مخاطبان و اعضاء قرار دارد.

به گفته وی، شهرستان سقز دارای پنج باب کتابخانه عمومی نهادی و 10 باب کتابخانه عمومی مشارکتی با 5500 عضو فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها