دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
«پادشاه کهکشان‌ها» در کتاب‌فروشی‌های اهواز

کتاب «پادشاه کهکشان‌ها» از سوی انتشارات «تراوا» در اهواز راهی کتاب‌فروشی‌ها شد.

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، کتاب «پادشاه کهکشان‌ها» با موضوع داستان‌های فارسی قرن 14 به قلم عبدالله قنواتی در 209 صفحه با شمارگان 500 نسخه، نخستین‌بار به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «در سیاره تاریکی که تا زمین فاصله‌ بسیار زیادی داش ، مابین موجودات فضای سرخ‌پوش و سیاه‌پوش، درگیری‌های همیشگی جاری بود. آن‌ها برخلاف قوانین کهکشانی عمل می‌کردند و همیشه در حال جنگ با یکدیگر بودند. در کل این سیاره، یک جوان فضایی از تیره سیاه‌پوشان که نامش کامرث بود، با هر نوع جنگ و نزاعی مخالف بود.

او معتقد بود که همه مردم باید از قوانین کهکشانی تبعیت کنند، تا صلح در کل عالم برپا گردد. کامرث با قامتی بلند و هیکلی ورزیده، سری نسبتا بزرگ و دراز، چشمانی درشت و بیضی شکلی که داشت، چهره‌ای خاص و زیبا به‌نظر می‌رسید. او از خانواده‌ ‌یکی از سران سیاهپوش بود که به خاطر توانایی‌هایش هم مدتی به ریاست اداره تحقیقات کهکشانی گمارده شد. کامرث چند روز بعد کارش را در پست جدید شروع کرد و بعد از مدتی تلاش و کوشش را جهت اهداف صلح‌طلبانه‌اش با جدیت تمام پیش‌رو گرفت.

ابرکوه‌های نمکی دره‌ها سقوط کردند و بر اثر شدت انفجار، تکه های بیشماری از آن‌ها روی سیاره زمین پخش گردید و با بالا آمدن یکباره سطح زمین در قاره‌های ایجاد شده و کوه‌های برآمده، آن تکه سنگ‌های نمکی به روی سطح خشکی‌ها قرار گرفتند و در ادامه تمام دریاها و سطح کره زمین آماده به‌وجود آمدن جانوران و گیاهان جدیدی شدند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها