سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
توزیع کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» در کانون‌های مساجد کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کردستان، از توزیع 240 جلد کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» در بین این کانون‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، کامل گلباغی، در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی با اعلام این خبر گفت: کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» شامل «مجموعه آموزش ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه» است که به‌صورت موضوعی تنظیم و در هفت جلد به ترتیب، به حکمت‌ها، نامه‌ها و خطبه‌ها می‌پردازد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کردستان با بیان اینکه جلدهای اول و دوم کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» در بین کانون‌های مساجد استان توزیع شده است، ادامه داد: کانون‌های دارای خانه نور، طرح تلاوت نور، امتیاز بالا در سامانه بچه‌های مسجد و کانون‌هایی که در طرح درسنامه فهم زبان قرآن حضور داشتند، در اولویت توزیع هستند.

گلباغی، آموزش واژگان مهم و کلیدی نهج‌البلاغه، آموزش ترجمه به‌صورت کاربردی و کسب مهارت در این زمینه، آشنایی اجمالی با شرح و تفاسیر معارف نهج‌البلاغه، آشنایی با شیوه‌های پژوهش در نهج البلاغه و کسب مهارت در این زمینه را از جمله ویژگی‌های این کتاب برشمرد.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، این کتاب در بین اکثر شهرستان‌های استان و در آستانه عید سعید غدیر خم توزیع می‌شود.

گلباغی افزود: این کتاب درسنامه ویژه مربیان فعال کانون‌ها است که با تدریس به شیوه مجازی می‌توانند به آموزش اعضای کانون بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها