چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
عقد نکاح زوج قمی در کتابفروشی

مرکز نشر هاجر، امروز همزمان با سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، مراسم عقد نکاح یک زوج قمی را در محیط فروشگاهی خود برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجتبی حلاج‌زاده، مدیر بازرگانی مرکز نشر هاجر با اعلام این خبر گفت: مرکز نشر هاجر به‌عنوان ناشر برگزیده و تخصصی کتاب زن و خانواده با بیش از 1100 عنوان کتاب، ارتقاء سطح آگاهی‌های فردی زوجین نسبت به فریضه ازدواج و همچنین حمایت واقعی از بنیان خانواده را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده و در این راستا به مناسبت روز ازدواج با دعوت از یک زوج جوان، ضمن اهدای هدایایی ارزشمند از کتاب‌های مورد نیاز خانواده، مناسبت این روز مبارک را گرامی داشت.
 
وی افزود: خانواده‌هایی که در آغاز زندگی با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های فردی و اجتماعی خود، کتاب را در مد نظر قرار دهند، بدون تردید طول مسیر بلند زندگی را به خوبی، محبت، معرفت و اخلاق طی خواهند کرد. بسیاری از معضلات موجود در جامعه بر اثر بی‌اطلاعی و عدم شناخت صورت می‌گیرد که نشر هاجر بر حسب وظیفه‌ای که دارد به دنبال تحیکم خانه و خانواده با رویکرد سبک زندگی اسلامی است.
 
حلاج زاده در پایان گفت: به میمنت سالروز ازدواج مولای متقیان حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، اول ذیحجه روز ملی ازدواج نامگذاری شده و نشر هاجر به‌عنوان ناشر برگزیده کتاب‌های تخصصی زن و خانواده، امروز یکم مردادماه، ساعت 12 میزبان یک مراسم عقد نکاح در محیط فروشگاهی خود واقع در قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول، واحد 114 بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها